Terug naar overzicht
Wij hebben bij de Blokker een houten doos/kistje gekocht. Wit van kleur, vooraan staat: 'Things'. Door middel van een scharnier kan je de doos openen... het is van hout. Je kan er 4 of 5 foto's aan de bovenkant insteken... Achteraf houden we deze doos om alle kaartjes te bewaren... Kostprijs was iets van 15 euro...
Ik heb een vogelkooi gekocht in de gifi, en deze met nepbloemen versiert. Ik ga er nog een bannen aan hangen met 'cards'
ik heb bij de hema een archiefdoosje gekocht en hem zelf bekleed met delfts blauwe stof
Ik heb onze enveloppendoosje in de Ava gekocht... In de Ikea hebben ze ook wel leuke dozen...
Wij lenen de enveloppendoos via onze ceremoniemeester, en hij viel toevallig ook nog in onze smaak! :) Ik weet niet als je werkt met ceremoniemeester of ... misschien dat die persoon er ook wel heeft? Want die van ons zorgt voor alles (stuk rode loper, paraplu's als het nodig moest zijn,...), hij heeft dat ook allemaal zelf..
Wij hebben die van Tutje en Kiki en wij zijn heel tevreden. De foto van onze uitnodiging staat bovenop het deksel en we gaan hem nadien gebruiken als memorybox om alles in te verzamelen.
Wij hadden een houten opbergdoos vanui de Ikea genomen. Hierin hadden we een gleuf laten inmaken en laten wit spuiten en daarop hadden we decoratie op aangebracht en was zeer mooi, mij. Zus heeft dit ook gedaan voor haar trouw dit weekend en ook haar doos is zeer mooi geslaagd en het ziet er helemaal niet meer uit als een gewone opbergdoos. Die van ons is nu onze herinneringendoos
Wij hadden ook een van tutje en kiki: een houten met onze namen in gegraveerd en een slotje op. Heel mooi en nu zitten er alle kaartjes enzo in
Vandaag onze enveloppendoos gemaakt. In de action 2 verschillende formaten van decoratie opbergdozen gekocht, zo met een zacht stofje (beetje luxe editie). Boven op elkaar vastgemaakt, versierd met schelpen (trouwen aan zee), onze namen erop aangebracht, gleufje,... zit er al hele tijd naar te glunderen. Vind ze echt prachtig en leuk om deze samen met mijn ventje te maken.Oh ja en alle materiaal samen voor 15 euro.
Ik heb de mijne ook in de ava gehaald daar heb je de zelfde dozen dan in de bruids winkel maar veel goed koper ik geloof dat ik ze 20ero betaald heb en je hebt ze in verschillende modellen
Ons thema is film. Ik heb van een geschikte doos een filmcamera gemaakt met lens erop en bovenaan de filmrollen. :-)