Terug naar overzicht
Bijzonder lekker gegeten in het Posthof vorig jaar.Het was dan ook een dure menu.Zeer landelijk.De stijl moet je liggen. De tuin vond ik niet zo bijzonder, maar smaken verschillen.Waterhoek Grazen is ook landelijk maar wat een tuin !Succes met de zoektocht !
Bedankt!!
Gasthof Ter Venne?
Er zijn ook goedkopere menu's (die ook lekker zijn) in het Posthof, hangt een beetje af van wat je kiest.Wel een goede service en heel vriendelijke mensen.
ik ken geen van beide plaatsen, maar zou er toch voor kiezen om niet over budget te gaan. Er komen altijd nog wel eens van die verrassingen uit de lucht en als je bij alles net iets over budget gaat wordt dit op het eind wel een serieus bedrag.Veel succes met jullie zoektocht
Hof ter venne, daar was de datum niet meer vrij en in hof ter rhode is een vaste dj. Ook het wagenhuis (kasteel van horst) heeft de datum niet meer vrij.Ik vind het heel moeilijk kiezen omdat kasteel van nieuwland hét is en echt veel voordelen heeft. Posthof is ok, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen..
Beste, Ik ken de 2 zalen en denk dat ze zeker hetzelfde aanbieden en zeker aan alle verwachtingen zullen voldoen. Mvg Party dj wim
Wij hebben gekozen voor het Kasteel van Nieuwland. Wij hebben daar al super veel feesten meegemaakt en het is steeds tip top in orde! Het is natuurlijk jouw keuze, maar wij zouden het wel weten ;-)Groetjes!
Wij weten het ondertussen ook al en is duidelijk kasteel van nieuwland geworden ;)
goede keuze !