TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
9-6-2013 9:30:05
De Connemara is natuurlijk een serieuze cliché geworden. Sommige van je gasten balen er echt van, anderen blijven er gek van. Functioneel gezien, zorgt die er wel voor dat veel van je gasten na enkele uurtjes zitten, wat meer beweging krijgen, ideaal om ze daarna beter naar de dansvloer te lokken...ze zijn voorgeprogrammeerd en weten direct dat ze moeten zwaaien (if they like it or not). Indien je Safri Duo draait, zullen veel dit waarschijnlijk ook leuk vinden, maar ze zullen niet "getriggerd" worden om iets te "doen"... Je kunt van alles of andere alternatieven uit proberen, maar verwacht dan niet veel bij non-cliché-dingetjes. Indien je echt de Connemara niet wilt, laat deze gewoonweg niet draaien, probleem opgelost. grtz
|
|
Sophie
18-5-2013
|
9-6-2013 13:05:32
Ik sluit me hierbij aan: als het de bedoeling is dat er met servetten wordt gezwaaid, denk ik dat je weinig keuze hebt...
Ik ben in ieder geval blij dat het op onze trouw niet werd gespeeld. En op andere huwelijken doe ik er nooit aan mee :-)
|
|
Jacky
|
10-6-2013 2:10:03
Als mijn klanten geen Connemara willen dan draai ik dat ook niet, maar weet dat 8 op de 10 mensen in de zaal zitten te wachten op dat nummer, soms doen gasten al teken naar mij met hun servet van wanneer komt het. en ah zo verschrikkelijk is dat toch niet en het brengt meteen sfeer in de zaal. als je iets anders wil dan het nummer van Michel Sardou dan is het nummer van t Westvlams Gemiengeld Vintekoor - Crème brulee ook steeds een succes. Crème brulee is de West-Vlaamse versie van de Connemara
|
|
muziek-huwelijk
|
16-6-2013 0:04:56
In Rusland hebben ze een mooie oplossing om het feest leuker te maken en de mensen los te krijgen en te laten bewegen. Ze hebben daar een "tamada" - iemand wie het feest een beetje "presenteert" en ook de gasten uitnodigt om verschillende spelletjes te spelen. Het hoeft niet veel te zijn, alleen wat sfeer in brengen, de rest komt vanzelf. Groetjes Natalia en Peter www.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20
|
|
Nick
|
7-4-2014 20:16:36
Ik vind nergens het liedje van west vlams gemiengeld vintekoor. iemand enig idee waar ik dit eens kan beluisteren ?
|
|
Torhoutenaar
|
16-9-2014 21:38:03
iemand idee van wie creme brulee is, wij hoorden het ook onlangs op een huwelijksfeest
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|