TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelyn
6-6-2014
|
9-6-2013 10:13:21
dag wendy,
Dat afdwalen is normaal denk ik, dat heb ik ook ;)
Ik zou voor het kerkelijk huwelijk 14 uur nemen. Er staan wel altijd mensen buiten het stadhuis te wachten om een glimp van jullie te kunnen opvangen. Wat je kan doen is evenveel daar wat glazen voorzien met cava. Wordt je kan naar de kerk gevoerd, of gaan jullie te voet ? Bij ons is er bijvoorbeeld een route die wij opgelegd krijgen van het stad die we moeten volgen. Daar moeten wij ook rekening mee houden. Ik heb ooit voor een vriendin die in de winter trouwde, kunnen regelen dat ik aan de ingang van de kerk met gloeiwijn kon staan om de mensen een glas aan te bieden. Deze alternatief voor in e zomer is misschien sangria ? Je moet natuurlijk wel een slachtoffer vinden die die vaak tot zich wil nemen...
Groetjes evelyn
|
|
Naomi
22-2-2014
|
9-6-2013 10:38:00
Dag Wendy :)
Voor die checklist heb ik een heel goeie tip ;)
Op www.bruidenbruidegom.be kan je een heel lange checklist vinden :D
Zelfs ook een budgetplanning :D
Je moet natuurlijk wel een account aanmaken ;)
Groetjes
Naomi
|
|
krista
9-8-2013
|
9-6-2013 12:50:20
Hoi Wendy, Als ik jou post lees, dan lees ik tussen de regels door dat je van Limburg bent of vergis ik mij? Ik wil je mijn fotograaf anders wel aanraden, ik vind dat ze super mooie foto's trekt die je op haar website terug vind. En haar prijzen vallen ook heel goed mee. Anuschka is van Tongeren by the way. www.absolute-freedom.be Mijn kleed komt van in Turnhout bij Youniek,
www.youniekbruidsmode.be ook een super winkel qua service, vriendelijkheid, kennis van zaken en vooral niet opdringerig met wel interessante prijzen. Hopelijk heb je hier ook iets aan ;-). Succes bij je voorbereidingen, groetjes, Krista
|
|
wendy
24-5-2014
|
9-6-2013 23:20:35
@ evelyn , blij te horen dat ik niet de enigste afdwaler ben:-)
14u kerk is misschien wel beter. , dan kunnen er ook nog wat foto's genomen worden op de gemeente , en kunnen we zonder te stressen vertrekken richting kerk. Het is 5 min rijden met de auto, moet nog vervoer zoeken , misschien allemaal samen in een busje :-)
@ Naomi , bedankt voor de tip, heb mijn lijstje , maar aaaahhh het zijn echt 101 dingen die ik nog moet doen ;-)
Ik zie dat we dezelfde datum hebben, maar jij staat al veel verder;-) je hebt je kleed al !
Ik zal ook dringend in actie moeten schieten denk ik :-)
@krista, ja ben ook van Limburg , Zutendaal ;-) jij van Zonhoven dacht ik,
Je hebt eens gereageerd op " mijn eerste maar zeker niet mijn laatste berichtje "
En heb al veel opgestoken van je , waarvoor dank :-) ( ik zal je hulp nog wel eens kunnen gebruiken )
Ik lees hier veel over youniek , misschien in de vakantie toch eens gaan zien ,
Ik heb op internet mijn oog laten vallen op een lady bird, maar weet de prijs categorie nog niet, maar dat zal voor binnen een paar weken zijn, eerst nog wat dringende afspraken vastleggen ,
Alvast bedankt allemaal en tot de volgende vraag :-)
|
|
Peggy
7-9-2013
|
10-6-2013 17:28:25
Hey Wendy, Ik heb 2 weken niks anders gedaan dan jurken bekeken en winkels opgezocht op internet. Mijn oog was ook gevallen op een ladybird maar die vielen uiteindelijk buiten mijn budget.. Had dit nagevraagd in Beringen bij E&R wedding en zaten tussen 750 en 1250euro.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|