Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog 2 maanden...

9-6-2013 13:01:43
Vandaag nog exact 2 maanden tot onze grote dag daar is.
Ofwel 60 dagen op de teller.
De zenuwen nemen toch wel wat toe...
De vragen steken soms de kop op.
Er moeten nog 14 mensen laten weten of ze komen of niet. Van de 130 genodigden, valt nog mee vind ik, er zijn tot nu toe maar 11 mensen die er niet bij gaan kunnen zijn.
Maar het frustrerende is, zolang ik niks van die 14 mensen weet kan ik nog geen tefelschikkingen maken. De bedankjes wil ik ook al maken, ik heb alles in huis maar heb bang dat de smaak of kleur van de bruidssuiker toch zal minderen. Voor de rest kan ik niets meer doen... Alles lijkt me klaar. Donderdag 20 juni mag ik eindelijk voor mijn eerste officieële pas gaan. Eind januari is mijn kleed al binnen gekomen in de winkel en toen ben ik het al eens mogen gaan passen zonder retouches te doen. Mijn kleed paste (toen) perfect op de lengte na. Mijn gewicht is vrij stabiel gebleven dus ik verwacht geen problemen :-).
Maar nu is het wachten tot ik nog iets kan doen, dat de klok maar snel tikt hihihi.
Zijn er nog bruidjes die zich hierin herkennen en die rond 09/08/2013 trouwen?

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 692

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 13:20:58

bij ons is het een weekje voor jou...
Ben er ook weer terug ingevlogen...
heb deze week al menukaartjes/feestreglement gemaakt, tafelkaartjes gasten, bedankjes zijn we ook uit wat het gaat worden, nu enkel nog gaan halen bij de makro en AVA,

Leuk hé, dat het stilaan in zicht komt en iedereen mee begint af te tellen :)

En laat die zenuwtjes maar stilletjes doen, dat komt hier ook stilaan op gang :)

Veel succes nog!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 14:02:07

Onze feestreglementen zijn al geprint. Er moet alleen nog een strikje rond komen, ligt al te wachten, maar als ik ze te vroeg oprol dan is het niet meer gemakkelijk af te rollen denk ik.
De tafelschikkingskaarten liggen klaar om geprint te worden maar daar moet ik de exacte bevestigingen voor hebben.
Hier telt iedereen al lang samen met mij af. mijn collega'tjes het meeste, ik vind dit super..
Er zijn zelfs klanten die hier en daar wat opvangen en die tellen zelfs mee af, dit vind ik wel wat onwennig maar toch leuk.
Jij nog voorbereidingsplezier en zorg dat je heelhuids uit de speelgoedwinkel graakt als je hem onveilig hebt gemaakt he ;-). hihihi.
Groetjes

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik9-6-2013 14:08:09

Hey Krista. Fijn te horen dat alles zo vlot gaat! Kan je geen voorlopige schikking al maken? Bijv. Groepen die al volledig bevestigd hebben? Van die 14 die nog moeten bevestigen kan je niet inschatten of ze zullen komen? Bij onze genodigden kan ik ongeveer wel inschatten wie er komt of niet kan. Veel succes! X Bij ons moeten ze tegen 10.8 bevestigen, die week ervoor heb k nog vakantie en denk dak diegene dan nog moeten reageren toch al een smsje zal sturen zodat dat dan ook al van de baan is ;)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 14:19:11

Hey Ruben,
Ik heb in exel al kolommen gemaakt met de onderverdelingen ;-).
Tafels komen zo goed als uit. :-).
Wat dacht je? dat ik nog niks op papier had ;-).
Ik ben net zoals jij een controlefreak hihihi.
Daarom dat bijna alles al in orde is op de kleine details na :-).
Groetjes x

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik9-6-2013 14:32:25

Haha. Ik zou je niet durven onderschatten hoor. :D wat bedoel je eigenlijk met feestregelementen? Heb ik dan toch iets over het hoofd gezien? :( x

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 15:38:50

Ja ik volg mee met de feestregelementen? Wat schrijf je daar op neer?

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 16:08:55

feestreglement zijn aantal grappige regeltjes wat ze wel en niet mogen op het feest... typ maar eens in op google... vind je er direct enkele leuke!

speelgoedwinkel hebben we veilig verlaten... nog niets gevonden :)

en ja hoor, aftellen doen ze hier ook al wel lang mee, maar nu komt het nog meer ter sprake ;)

liefs

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik9-6-2013 20:26:13

Amai Krista, ik heb eigenlijk nog een heleboel kleinigheden te regelen. Ik heb nog veel meer mensen waar ik niet van hoor en ze hebben tot volgende week.. Ik heb nog niets van tafelschikking, naamkaartjes of tafelaanduidingen ( Ik kan er precies niet aan beginnen). Moet ook nog om snoepjes voor de kinderen. Ik vrees dat het nog stress zal worden op dat vlak, want de volgende weekends zijn het de vrijgezellen, dus weinig winkeltijd... (ik werk zaterdag voormiddag). De belangrijkste zaken zijn er wel of toch gepland dus sowieso zal het wel lukken maar het wordt nog wel druk...

Emma
14-8-2013
 Meld misbruik10-6-2013 17:10:01

Hier ook al zo aan het aftellen hoor! Nog van 4 mensen moet ik te horen krijgen of ze komen, maar dat zijn alleen maar mensen voor de receptie. Oef! Want kben ook zo een klein beetje controlfreak :-) Zelf een hele map gemaakt toen ik begon met alle "deadlines" per maand. Mijn toekomstige verklaarde mij helemaal zot, maar achteraf heeft hij toch mogen toegeven dat dit toch wel handig is! :-D
Zit nu alleen in de knoop voor de tafelnamen. We werken allebei in de bank en hebben elkaar ook leren kennen op de bank :-) (we zijn collega's!) Dus we dachten voor ons tafelnamen de namen van bekende bankovervallers te gaan gebruiken. vb Bonnie & Clyde, Emmet Dalton, ... namen genoeg, maar HOE zou ik dit nu op de tafel waarmaken? Gewoon een bordje met foto en naam? Ben er eigenlijk totaal niet uit... :-(
Mijn kleed wel al gaan passen, het is PERFECT! En mijn oorbellen (van souvenirs des pommes) zijn echt mooi! In het atelier kan je de oorbel volledig zelf gaan samenstellen! Nu dit weekend weer een nieuw kapsel proberen... fingers crossed!
Veel succes alvast! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...