Terug naar overzicht
troost je ik ben in tranen naar huis gegaan na mijn 1ste pas . ik stond er dik in (nochtans toen al ettelijke kilo's kwijt ) ,kleurloos , vormloos . alle vlinders vielen dood in mijn schoot . wat was er mis gegaan ? ik had zes winkels gedaan en bij deze jurk was het direct van ja met een dikke smile . hoe kom dit nu ? mijn zus was ook mee en zij had mij in de 1ste winkel in jurken gezien en was constant bezig van wow en oooh en nu niets dodelijke stilte en toen ik vroeg en ? kwam er een weinig overtuigend jaja uit . mijn toen verloofde zag me heel overstuur thuis komen ik was zelfs al onze spaarcentjes aant tellen om toch voor een andere desnoods goedkopere maar mooiere jurk te gaan . uiteindelijk met een klein hartje naar de 2de pas gegaan en wow vlinders allop en een big smile . ze paste perfect lengte was goed decolete was mooi , mijn taille kwam super uit . ik hoop dat je het zelfde als ik ma ervaren :-)
ik heb volledig hetzelfde, gisteren eerste pas en ook compleet over mijn toeren. Vond het kleed niet mooi en heel duidelijk dat er toch nog wat kilo's afmoeten.. Hopelijk valt de tweede pas beter mee !
Ik ben blij dat ik niet alleen ben. ik ben niets aangekomen maar ik voel me er nu dikker in dan de eerste keer.. ik trouw binne een 2 maanden.eind juli mag ik terug gaan passen.ik ga nog wat kilos vermageren (hoop ik) :-) ga er alles aan doen dat ik me er beter in voel..
Je bent zeker en vast niet alleen. Ik denk dat het merendeel van ons dit meemaakt! Komt allemaal goed!