Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezelle numero 1

9-6-2013 19:33:50

Gisterenavond tien voor zeven ging de bel, wauw wat ging mijn hart plots tekeer.

Met klein hartje deur opendoen en daar stonden 6 gekke pleegmama's voor mijn deur. (ik leerde hen kennen op een geheim forum op fb en ze vonden dat ze de jongste van de hoop ne vrijgezelle moesten bezorgen hihi)

Even poseren voor de eerste fotokes (had al snel door dat ik mij daar beter meteen bij kon neerleggen ;) )

In de living werd me direct duidelijk gemaakt wat mijn outfit zou zijn:

- roos nonnenpakje (was jammer genoeg te klein)

- roos nonnenkapje

- shotjesbeker : Bride to be (on the loose)

- een roze sjerp

- roze netkousen

- zonnebril met flikkerend blauw licht

- ohja en dan nog zo'n ding voor rond men been (hoe heet dat ook)

Ze maakte me wijs dat we naar San marco village zouden gaan (ik dacht wel oh wist ni dat daar vrijgezelle werde georganiseerd) maar aangekomen verklapte een nietswetende voorbijganger dat we gingen bowlen bij de wima.

Het was super gezellig echt eerst lekker aperitieven, dan drie uur mogen genieten van super lekker en daarna twee uur uit de bol tijdens de bowling.

Het tweede potje won ik zelfs hihi ;)

Het was eigenlijk jammer dat de avond zo snel vloog, het was zeker voor herhaling vatbaar!!

En nu op naar vrijgezelle numero 2 ;)

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 801

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 19:47:57

ik bedoel uiteraard ne kousenband ;)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik9-6-2013 19:53:46

hoe heb je u foto hier op gekregen?
Ik krijg mijn fotos er dus niet op he

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik9-6-2013 20:08:22

Leuke outfit! Volgende week de mijne en ik weet nog amper iets van met wie of wat...

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik9-6-2013 21:05:17

ik heb gewoon foto gekopieerd en hier geplakt...

Mijne echte is over 2 weken maar daar weet ik ook nog niks van hoor...

dikke zoen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...