TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Loth
14-7-2007
|
23-11-2006 14:45:28
Dag Marleen,
Linx in Leuven heeft de volledige collectie en Cermo in Turnhout denk ik ook. Groetjes en veel succes!
Loth
|
|
nadia
|
23-11-2006 14:46:30
Hey
Bij maxim's couture hebben ze de collectie van Linea. Ik ben in Aarschot geweest, maar zijn hebben blijkbaar ook een winkel in Mechelen.
Ze hebben vele verschillende merken. Ik ben binnen gegaan voor een Linea of een Rembo en ben buiten gegaan met een Marylise.
groetjes Nadia 16/6/07
|
|
yasmine
9-6-2007
|
23-11-2006 14:59:29
hallo
ik was recent in maxims couture te mechelen, daar hebben ze heel veel lineas.
groetjes Yasmine
|
|
Veerle
23-9-2006
|
23-11-2006 18:22:20
hey marleen,
Ik had ook een kleed van linea rafaelli, en heb het gevonden in het bruidshuis te merksem; daar hebben ze de volledige collectie en het is ook niet zo ver (wij wonen in Duffel)
Ga eens kijken op hun site www.hetbruidshuis.be ik ben vorig jaar in november gaan kiezen en toen was de nieuwe collectie juist binnen en ook nog de oude, zo kan je wat combineren, je moet hier wel vlug voor zijn want de keuze uit de oude en de nieuwe blijft gewoonlijk niet lang!
Van waar ben je juist en waar geve n jullie je feest?
groetjes Veerle 23/09/06
|
|
Marleen
|
23-11-2006 21:02:26
Wij zijn van Kontich, maar ik ben zelf afkomstig van Duffel, misschien kennen we elkaar van zien...? Merksem is idd te doen. Mechelen is idd nog wat dichterbij, maar misschien hebben ze bij Maxim's niet de vorige collectie aangezien ze nog niet zo lang open zijn.
Waar zijn jullie getrouwd? Je mag me altijd mailen, graag zelfs, op marleen.valckenborgh@telenet.be Vermits jij ervaring hebt in het organiseren van een huwelijk in deze streek... Groetjes Marleen
|
|
sarah
30-6-2007
|
25-11-2006 0:08:16
ik heb mijn kleedje van Linea in antwerpen gekocht bij Le Chapeau. ze waren daar heel vriendelijk en behulpzaam. Misschien daar is een kijkje nemen. Groetjes Sarah
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
28-11-2006 13:03:09
Ik had ook een jurk van LR, kwam van het Bruidshuis (ben zelf ook van Mechelen). Heel vriendelijk en behulpzaam, ze hebben wel niet de volledige collectie, daarvoor moet je naar Linx in Leuven - da's de conceptstore van Linea en daar hebben ze alles
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|