Terug naar overzicht
wij zijn al getrouwd voor de wet en mijn vader is er spijtig genoeg ook al niet meer wij hebben gekozen voor een ceremonie (amerikaans)mijn man zal me vooraan opwachten voor mij komen eerste de bruidskindjes binnen (2koppeltje) en dan kom ik helemaal alleen binnen net achter mijn kindjes
wij trouwen enkel voor de wet. Mijn vader is er spijtig genoeg ook niet meer... bij ons zal men mannetje wachten op me vooraan in het stadhuis, en men broer, die gehandicapt is, zal me tot voor leiden en me afgeven. Zo is er voor hem ook iets heel speciaals die dag! :-)
Bij ons zal de papa mij weggeven. Hij vond dat zelf heel belangrijk en ik vind dat ook wel een mooi, emotioneel moment op een huwelijksdag...
Bij ons ook mijn vader en mijn aanstaande met zijn moeder.
wij zijn samen de kerk binnen gestap!
Ik ben met mijn papa de kerk binnengegaan, dat was al altijd mijn droom. Iedereen zat al binnen. Was echt een heel mooi moment.
ik zal ook samen met mijn papa de Kerk binnen gaan!
Ik ga samen met mijn man binnenkomen. We gaan op voorhand voor de wet trouwen, dus tegen dan zijn we al twee weken man en vrouw. Ik heb geen goede band met mijn vader en kan mij niet met het idee verzoenen dat hij me zou 'weggeven', dus vonden we dit de beste oplossing.
Wij trouwen niet voor de kerk maar houden een ringceremonie, en ook al moet mijn vriend me eerst bij mijn ouders komen ophalen (dat is zo traditie) wil ik ook heel graag dat mijn vader mij weggeeft, ik doe het ook zo...
Mijn zoon van 15 gaat me begeleiden naar mijn aanstaande.
Wij stappen samen de kerk binnen.Mijn papa is er wel nog, maar wil me niet weggeven in de kerk. Dat zou veel te emotioneel voor hem zijn, en dan weet ik zeker dat de ambulance opgebeld mag worden. Dus stappen wij veel liever samen de kerk binnen.Groetjes
Hier ook met de papa naar voor. Voor mij persoonlijk één van de hoogtepunten van de dag.
Hallo, ikzelf ga ook met mijn papa naar voor. Bij het uitstappen uit de feestbus, zal de ceremoniemeester vragen aan iedereen om naar binnen te gaan, zodat iedereen ons ziet als we in het middenpad naar voren gaan waar mijn hubbie (zijn ook al getrouwd voor de wet) zal staan wachten.. :)