Terug naar overzicht
Ben er zelf niet geweest, maar ik vermoed dat de prijzen zoals bij de meeste 'klassieke' bruidswinkels voor de meeste jurken tussen 1000 en 2000 euro gaan liggen?
Hallo! Ik denk dat het een beetje ligt aan de afwerking van de jurk. Ik heb een korte trouwjurk van Linx met veel organza en die was 1100 euro. Denk dat het zeker niet de goedkoopste winkel is. Zo heb ik al gehoord van Youniek dat deze veel beter meevalt... Maar ik ben wel zeer tevreden van Linx. Bij mijn eerste keer passen had ik enkele jurken uitgekozen en de verkoopster zei dat deze niet zouden gaan. Ze haalde een jurk boven die zij dacht dat mooi zou zijn en dat was ze!! :) boenk erop ;) veel plezier met passen! =)
Ik ben er gaan kijken maar ik vond het voor mezelf net iets te duur, er hangen wel veel mooie jurken!
Ik heb mijn trouwjurk bij Linx in Hasselt gekocht. De meeste trouwjurken varieren tussen 1000 en 1500 €. Je hebt er ook duurdere tot 2000 à 2500 €. Ze vragen op voorhand uw budget en ze houden hier rekening mee. Korte trouwjurken zijn iets goedkoper. Deze prijzen varieren eerder tussen de 700 en 1200 €. Ik had enkele trouwjurken in de folder gezien die mij heel hard aanstonden. Na het passen bleek dat deze niet zo mooi waren toen ik ze aanhad. De verkoopster heeft toen een voorstel gedaan en dat is uiteindelijk mijn trouwjurk geworden. De verkoopsters zijn er heel vriendelijk en kunnen echt inschatten welke trouwjurken iets voor u zijn. Linx is eerder een duurdere winkel. Je moet toch rond de 1000 € rekenen voor een (lange) trouwjurk.
In Hasselt moet nog ergens een winkel zijn want daar is mijn buurvrouw geweest.Ze had wel lange rok met bustier maar zag je zo goed als ni dat het 2 delig was. Ze had 200euro betaald.Zelf ben ik bij victoria's bruidsmode in Neerpelt geweest en heb er 290 betaald.Chrandels Fashion in Maasstricht heeft ook goedkope jurken en naar iemand op 2dehands van in Hasselt had ik ook gemaild maar heb pas na de aankoop van mijn jurk reactie gehad...duurste zou 300euro zijn