Terug naar overzicht
wij gaan de versie van gounod laten zingen
Wij gaan het klassieke ave maria van Schubert laten zingen.Het was het lievelingsstuk van mijn peter die helaas overleden is, daarmee!
wij hebben het na de communie laten zingen als vervanging voor de mariazegening. Wij hebben heel lang gezocht naar de versie die wij het mooist vonden en zijn ook voor de versie van gounod gegaan. Wij hadden een zangeres die dit live deed en dat gaat toch wel door merg en been hoor. Wij hadden overigens wel een volledig 'klassieke' mis ( met 1 liedje musical in)
Ik heb het ave Maria gezongen op mijn zus haar trouw.. Welke versie precies moet ik eens nakijken op de partituren.
Ja hoor, dit was het lievelingslied van mijn man zijn ouders die er helaas niet meer zijn.we hebben dit live laten zingen en iedereen kreeg er kippen vel van!
Hoi Natasja, Ave Maria wordt heel veel gevraagd voor tijdens de viering. Vaak tijdens de communie, soms na de eerste lezing, of na homilie.De versie van Gounod is de absolute topper.GroetjesNatalia en Peterwww.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20