TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
30-6-2012
|
10-6-2013 9:49:07
hey, ik had dit ook : ik was niet tevreden over mijn proef make up bij een visagiste en heb het uiteindeljk zelf gedaan. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken bij MAC, en zeggen dat het voor bruidsmake up is. Ze nemen dan alle tijd om je op te maken en uitleg te geven zodat je het zelf kan doen. Ik ben tevreden dat ik het zelf gedaan heb (met hele goede produkten van MAC, echt kwaliteit en bleef lang zitten!) Succes hoor en een fijne trouwdag ! Els
|
|
Evelien
22-6-2013
|
10-6-2013 13:01:21
Hey, wij trouwen op dezelfde dag :-). Ik ben naar Ici paris xl gegaan, als je dat vraagt maken ze je helemaal op, zodat je perfect weet welke kleur foundation, lippenstift, oogschaduw, ... bij je past. Heel gemakkelijk, zo weet je exact wat je koopt en hoe je eruit zal zien!
|
|
Bea
6-7-2013
|
10-6-2013 21:47:19
Hallo, ik ga het ook zelf doen! al heb ik er ook wat zenuwen voor...Ik heb zoals Els een afspraak bij MAC gemaakt en daar alles aangekocht (wat wel duur was...) maar ik ben tevreden over de producten en de uitleg. Je betaalt 60 euro voor de make over en dan mag je voor dat bedrag make up kopen. Ik weet niet wat je al in huis hebt maar ik heb dus toen alle producten gekocht die ze bij mij aangebracht hebben. Vroeger ben ik ook al bij de body shop geweest voor make up advies wat ook heel goed was vond ik. Als je al alle make up in huis hebt, is het goed om nog eerst een primer op te doen al voor je foundation en concealer gebruikt en dan afwerken met een poeder. Op het internet vind je ook nog filmpjes over hoe blush aanbrengen en dergelijke.
|
|
Tim
22-6-2013
|
10-6-2013 22:59:25
Thanks ladies! Inderdaad een goed idee voor de youtube filmpjes! En ik ga mijn licht eens opsteken bij MAC.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|