Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal regio Mortsel, Lier, Antwerpen, ......

10-6-2013 15:54:08
Hallo, wij trouwen volgend jaar juni / juli en zijn op zoek naar een betaalbare feestzaal voor max 100personen. We moeten alles zelf betalen en dus is ons budget beperkt!
Heeft er iemand een tip.... please!!!
Ben beetje wanhopig aan het worden als ik al die prijzen hoor en lees!
Dank u, Cindy

Cindy
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1607

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik10-6-2013 23:35:37

Hof Van Aragon in Lier. Ze werken een voorstel uit op maat van je budget.

Grtjs

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik11-6-2013 11:25:13

Willen jullie veel zelf doen of zijn jullie wel op zoek naar een zaal met traiteur?
De goedkoopste zalen zijn volgens mij vaak de parochiezalen, maar die zijn meestal ook veel simpeler en je hebt er veel meer werk mee. Het ene koppel wil dat, het andere niet...

Ons feest was in 't Lepeltje in Duffel. Daar moesten we geen zaalhuur betalen, omdat we gebruik hebben gemaakt van hun eigen traiteursdienst, maar ik weet niet of dat nu nog steeds zo is. Daardoor bespaar je natuurlijk al wel wat. Maar qua traiteur zijn ze volgens mij niet de goedkoopste, eerder ergens gemiddeld.

Besparen kan je op verschillende manieren he. Bijvoorbeeld ook door een minder uitgebreid diner te voorzien of voor minder personen. Zo hebben wij gegeten met alleen de naaste familie en enkele goede vrienden (ongeveer 20 personen) en dat hebben we thuis gedaan, alles zelf gemaakt. Maar dat is ook weer een keuze die je als koppel moet maken.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-6-2013 13:44:33

Dag Sanne,
bedankt alvast voor uw reactie.
Waren jullie tevreden over 't Lepeltje en hun eten? Weet je prijs per persoon toevallig nog ongeveer, drank inbegrepen?
Met hoeveel waren jullie? Mag je daar een DJ laten komen dat je weet?
Wij willen er graag een 85 mensen bij maar inderdaad beperkt in eten om de uitgaven wat te beperken!
Had ook al aan huurkraampjes gedacht zoals bv een frietwagen, nadeel is dan dat iedereen steeds naar buiten moet om eten te halen!
Cindy

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik11-6-2013 13:52:47

Wij hebben daar alleen een dessertenbuffet gehad, dus over de rest van het eten (en hoeveel dat zou kosten) kan ik niet veel zeggen. Over de desserten waren we in ieder geval heel tevreden. Erg lekker allemaal en meer dan genoeg. Wat er over was, hebben we mogen meenemen.
Wij hadden ook ongeveer 85 personen. DJ lijkt mij geen probleem. Er worden daar soms zelfs fuifen georganiseerd.

Britt

Meld misbruik21-6-2013 9:23:36

Hey Cindy,

Mijn broer en zijn vrouw hadden ook geen groot budget, zij hebben hun feest in zaal Kaleidoscoop in Mortsel gedaan. Zij hebben de zaal samen met vrienden volledig ingericht, traiteur laten komen met koud buffet en familie en vrienden hebben voor een dessertbuffet gezorgd.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik21-6-2013 14:26:30

Dag Britt,
alvast bedankt voor de geweldige tip! Wij wonen namelijk achter de hoek van de kaleidoscoop, had er al een mailtje naar gestuurd maar geen reactie gekregen! Nu ik dit weet ga ik ze zeker bellen voor info!
Dikke merci,
Cindy

Britt

Meld misbruik21-6-2013 15:49:37

Veel Geluk!!

Maria
23-7-2016
 Meld misbruik10-10-2014 19:51:35

Dag Cindy,
Ik woon ook in Mortsel en zoek een zaal in de omgeving.
Heb je tips? Ben je gaan kijken naar de kaleidoscoop, is dat een aanrader?

xxx

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-10-2014 11:45:45

Hallo Maria, we zijn niet gaan zien heb er wel prijzen gevraagd maar heb ik niet meer. We hebben uiteindelijk gekozen voor een zaal waar alles in orde is want ik vond het prijsverschil om alles zelf te doen te klein!
Daarom niet voor Kaleidascoop gekozen.
Wat voor zaal wil je?
Als je nog vragen hebt of ik met iets kan helpen laat je het maar weten! Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info