TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarra
15-4-2017
|
10-6-2013 23:35:37
Hof Van Aragon in Lier. Ze werken een voorstel uit op maat van je budget.
Grtjs
|
|
Sanne
9-7-2011
|
11-6-2013 11:25:13
Willen jullie veel zelf doen of zijn jullie wel op zoek naar een zaal met traiteur? De goedkoopste zalen zijn volgens mij vaak de parochiezalen, maar die zijn meestal ook veel simpeler en je hebt er veel meer werk mee. Het ene koppel wil dat, het andere niet...
Ons feest was in 't Lepeltje in Duffel. Daar moesten we geen zaalhuur betalen, omdat we gebruik hebben gemaakt van hun eigen traiteursdienst, maar ik weet niet of dat nu nog steeds zo is. Daardoor bespaar je natuurlijk al wel wat. Maar qua traiteur zijn ze volgens mij niet de goedkoopste, eerder ergens gemiddeld.
Besparen kan je op verschillende manieren he. Bijvoorbeeld ook door een minder uitgebreid diner te voorzien of voor minder personen. Zo hebben wij gegeten met alleen de naaste familie en enkele goede vrienden (ongeveer 20 personen) en dat hebben we thuis gedaan, alles zelf gemaakt. Maar dat is ook weer een keuze die je als koppel moet maken.
|
|
Cindy
15-5-2015
|
11-6-2013 13:44:33
Dag Sanne, bedankt alvast voor uw reactie. Waren jullie tevreden over 't Lepeltje en hun eten? Weet je prijs per persoon toevallig nog ongeveer, drank inbegrepen? Met hoeveel waren jullie? Mag je daar een DJ laten komen dat je weet? Wij willen er graag een 85 mensen bij maar inderdaad beperkt in eten om de uitgaven wat te beperken! Had ook al aan huurkraampjes gedacht zoals bv een frietwagen, nadeel is dan dat iedereen steeds naar buiten moet om eten te halen! Cindy
|
|
Sanne
9-7-2011
|
11-6-2013 13:52:47
Wij hebben daar alleen een dessertenbuffet gehad, dus over de rest van het eten (en hoeveel dat zou kosten) kan ik niet veel zeggen. Over de desserten waren we in ieder geval heel tevreden. Erg lekker allemaal en meer dan genoeg. Wat er over was, hebben we mogen meenemen. Wij hadden ook ongeveer 85 personen. DJ lijkt mij geen probleem. Er worden daar soms zelfs fuifen georganiseerd.
|
|
Britt
|
21-6-2013 9:23:36
Hey Cindy,
Mijn broer en zijn vrouw hadden ook geen groot budget, zij hebben hun feest in zaal Kaleidoscoop in Mortsel gedaan. Zij hebben de zaal samen met vrienden volledig ingericht, traiteur laten komen met koud buffet en familie en vrienden hebben voor een dessertbuffet gezorgd.
|
|
Cindy
15-5-2015
|
21-6-2013 14:26:30
Dag Britt, alvast bedankt voor de geweldige tip! Wij wonen namelijk achter de hoek van de kaleidoscoop, had er al een mailtje naar gestuurd maar geen reactie gekregen! Nu ik dit weet ga ik ze zeker bellen voor info! Dikke merci, Cindy
|
|
Britt
|
21-6-2013 15:49:37
Veel Geluk!!
|
|
Maria
23-7-2016
|
10-10-2014 19:51:35
Dag Cindy, Ik woon ook in Mortsel en zoek een zaal in de omgeving. Heb je tips? Ben je gaan kijken naar de kaleidoscoop, is dat een aanrader?
xxx
|
|
Cindy
15-5-2015
|
11-10-2014 11:45:45
Hallo Maria, we zijn niet gaan zien heb er wel prijzen gevraagd maar heb ik niet meer. We hebben uiteindelijk gekozen voor een zaal waar alles in orde is want ik vond het prijsverschil om alles zelf te doen te klein! Daarom niet voor Kaleidascoop gekozen. Wat voor zaal wil je? Als je nog vragen hebt of ik met iets kan helpen laat je het maar weten! Succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|