Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiara van Light in the Box

10-6-2013 17:37:07
Beste bruidjes,

Ik heb hier al veel goede kritieken gelezen over lemony en glitzy secrets, maar ondanks het uitgebreide aanbod aan tiara's, vind ik er niet echt mijn ding. Nu heb ik op Light in the Box een hele mooie gezien, ook iets interessanter geprijsd dan glitzy secrets, maar nu is de vraag: heeft iemand via deze weg als eens tiara's of andere blingbling besteld? Want ik zou niet willen dat het eruit ziet als iets dat ik op de kermis gewonnen heb Graag jullie ervaringen!

PS Wie heeft al eens geruild bij Lemony of Glitzy? En ging dit dan ook zonder problemen? Want anders zou ik toch een "2e keuze" van daar kunnen bestellen, misschien dat ik het toch heel mooi vind, en anders stuur ik het terug...

Hartelijk bedankt om alweer een probleem te helpen oplossen!

Groetjes!

Alexandra
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 823

Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik10-6-2013 18:00:03

Hey Alexandra,

bij Light in the Box heb ik geen tiara besteld, maar wel mijn sluier. Ik was hier best wel tevreden van. Het is niet de allerbeste kwaliteit (wat ik voor die prijs ook niet verwachtte), maar het is wel meer dan degelijk en mooi!
Veel succes nog!
Groetjes

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik10-6-2013 18:50:15

Ik heb er onlangs een tiara besteld... Hij was eigenlijk wel mooi maar als je goed van dichtbij kijkt, zie je dat sommige steentjes niet goed op hun plaats zitten... het gaatje waar ze in moeten is dan een stukje niet gevuld als je snapt wat ik bedoel :-)
Bij mij is er trouwens al een steentje uitgevlogen dus ik heb een andere besteld bij lemony die wel 4 keer zoveel kost maar ja zou niet willen dat er iemand schade oploopt door een steentje die eruit vliegt :))

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik10-6-2013 20:08:04

Aha, OK, goede opmerkingen!

Misschien dan toch maar ietsje dieper in de buidel tasten en toch op Lemony of Glitzy kopen, zal nog eens heel goed kijken of er eentje is dat ik zo mooi vind als dat van LITB.

Bedankt alvast voor de tips!

Groetjes!

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik11-6-2013 12:26:59

Hey Alexandra. Heb je er enig idee van of dit allemaal Europese onlineshops zijn? Ik moet zelf ook nog mijn haardecoratie kopen. Maar als je dit naar het schijnt uit landen buiten de EU laat komen (zoals vaak van China of USA), heb je veel kans dat je dure invoerrechten moet betalen. Dan kan dit wel eens een hele dure grap worden.

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 17:17:27

Hey! Heb je ondertussen al iets besteld? Ik heb ook een mooi juwelen setje gezien bij Lemony. Maar twijfel nog, omdat ik niet graag iets bestel via een website die ik niet ken?. grts

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik28-6-2013 18:04:45

Hoi Caroline! Sorry voor het late antwoord...

Neen, ik heb nog niets besteld, ik "durf" niet goed omdat ik niet echt weet wat ik wil en wat me staat (tiara boven op het hoofd of side tiara? Zou het ook eens moeten zien in combinatie met mijn kapsel). Ik was van plan te wachten tot ik mijn kleed mag gaan passen, daar hadden ze ook een kastje met accessoires, misschien dat ik daar dan al eens kan testen en aan de hand daarvan iets bestellen. Moeilijk he... :-)

Wat voor juwelen setje wil je bestellen? Ik vind het stom, ik kan geen ketting dragen omdat mijn kleed hoog sluit :-(

Groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!

Alexandra

PS ik hoorde van je tante dat de eerste pasbeurt ondertussen gepasseerd is, maar dat er nog een heel pak ingenomen moest worden, zie je het in orde komen, was je content voor de rest? Groetjes!

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:30:03

Hey Alexandra. Ik heb uiteindelijk ook niets online besteld. Ik wilde graag iets met veel bling bling dat niet té veel kost,. Niet makkelijk te vinden in de winkels. Maar ik heb het uiteindelijk toch gevonden.

Als je nog niet helemaal zeker bent van het type tiara, kan je mss een binnenspringen bij "Claire's". Daar hebben ze ook allerlei haaraccessoires en kan je even testen wat het best bij je past. Toen ik vorige week mijn proefkapsel had laten doen, ben ik ook snel even naar Maastricht geweest om te testen.
Als je dan toch geen ketting kan dragen, kan je wel wat extra uitgeven aan een leuke tiara :)

Mijn eerste pasbeurt was inderdaad geen groot succes. Er moest overal nog veel ingenomen worden, dus ik had nog totaal geen correct beeld. Zaterdag mag ik nog eens teruggaan en hopelijk hebben ze daar goed hun best gedaan zodat ik mijn kleed al direct mee naar huis kan nemen. Dan zal ik pas echt gerust zijn.

Groetjes! En succes met de zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...