Terug naar overzicht
Mooi! :)
Mooe foto... Het is maar 1 foto maar daar op zie je toch wel dat jullie stralen..Dikke proficiat!!! Xx
Thx! Ah dan moet er iets foutgelopen zijn want het is normaal een album met 6 foto's hoor ...
Hey, gewoon beneden op het pijltje klikken en dan zie je de andere fotos!Je zag er stralend uit! Super dat het jullie droomdagje was! Geniet van je huwelijksreis! Kijk alvast uit naar dat verslagje! x
Gevonden!!!! ;-) Mooie foto's en de rest heb je hier boven al gelezen he ;-)Liefs Caroline
Alvast een dikke proficiat!!! Wat zagen jullie er prachtig uit. Ik ben super benieuwd naar de rest...Geniet nu nog maar goed na ;-) en van het getrouwde leven.Tinne
Een hele dikke proficiat Guinevere, ik hoop dat wij ook zo'n dag mogen beleven.Nog mooier dan we hopen te dromen.Een heel fijn huwelijk gewenst.3 dikke kussen xxx
Proficiat!Mooie foto's!!
Mooie foto's! Je zag er prachtig uit en de dag lijkt ook zeer geslaagd.
jullie straalden net as de warme zon dikke proficiat mooie fotos
Proficiat!! Wat zag je er mooi uit! Ben benieuwd naar nog meer foto's en een verslagje!! :)
Proficiat! Jullie zagen er prachtig uit!
proficiat!!!!!!en wat zagen jullie er allemaal straaalend uit... ik kijk ook al verlangend uit naar je verslag van een mooie dag met schitterend weer - heb aan je gedacht!geniet nog lekker na en een heerlijke honeymoon gewenst!!
Een hele dikke proficiat!!!
Proficiat met jullie huwelijk! Mooie foto's, jullie zagen er stralend uit!
Dat zag er allemaal praaaachtig uit ! Wat een mooie bruid :-)Ik heb benieuwd naar je verslag :-)
Proficiat! Zag er een stralende dag uit, met een schitterend koppel! Proficiat!!
Wauw, knap!Mooie jurk!!!groetjesSandra
Was een leuk feestje.Veel succes samen!
Mooie foto's! Je zag er knap uit!En ik herken de stijl van het bedankingskaartje ;-) J Celen toch ook he? (zijn volledige naam intypen lukt niet, wordt blijkbaar geweigerd) Hij heeft bij ons echt prachtig werk geleverd, we zijn er supercontent van!Proficiat met jullie huwelijk en geniet er nog goed van na!GroetjesJoyce
Thanks allemaal ! Het uitgebreid verslag staat er nu ook op :-)@ Joyce : ik ga me beperken tot het volgende : er zijn idd heel mooie foto's, maar we hadden toch iets anders verwacht van de fotograaf. Ik begrijp nu ook waarom zijn naam wordt geweigerd op dit forum....En nu : back to work na een super toffe huwelijkreis...Een overgelukkigje Mevrouw De Groof,Groetjes