Terug naar overzicht
Hele mooie foto's... Ook een heel mooi kleed...Nog een super dikke proficiat!!!!!Jullie straalde...Liefs Caroline
Alvast een dikke proficiat.Mooie foto's! Jullie zijn echt een prachtig koppel.En nu genieten van het getrouwde leven.
Prachtig! En amai de wereld is klein! Ik heb nog in het 1ste middelbaar met Tessa in de klas gezeten, die staat op je foto's :-)
prachtig! een dikke proficiat!
Je straalde :-) proficiat!
heel mooie foto's :-), ik heb in de winkel nog een hele tijd staan twijfelen tussen jou kleed en hetgene ik uiteindelijk gekozen heb, dus ik kan alleen maar zeggen dat ik het supermooi vind.
ooooh zo mooi jullie stralen dikke proficiat
proficiat!!!! jullie hadden wel een perfect weertje eh zeg :-) amai!! geniet nog lekker na!
Proficiat en veel geluk gewenst!Jullie zagen er mooi uit!
Proficiat!! En inderdaad heel mooi kleed. Heb ik ook gepast :-)
Proficiat, zelfde datum als ons ;-) Jullie zien er stralend uit.groetjes
Prachtige foto's van een stralend koppel! Prachtig kleed! Proficiat met jullie huwelijk! Mooie hond ook trouwens :)
Mooi Mooi Mooi! In de Snip, hier in Moorsel? :-)Prachtige foto's van een dolverliefd koppel! Proficiat!
Mooi! Proficiat!
Prachtige foto's!!En zo een superkleed, heb het ook nog vast gehad, maar jij staat er als een prinses mee!
wauw!!!een dikke proficiat!!!jullie straalden en je kleed is prachtg gewoon! x
Iedereen bedankt voor de leuke reacties @ Nathalie: zo toevallig, ik zal het haar eens zeggen als ik haar zie @ Jessie: inderdaad, De Snip :-) We hadden er al veel positiefs over gelezen hier op dit forum, en we kunnen dit alleen maar bevestigen :-)
Oh, wat een mooie jurk Birgit!!!Je straalde!!Dikke proficiat en nog lang nagenieten!groetjesSandra
Ik had hetzelfde kleedje :-), supermooi hé!
Oh zo mooi. Inderdaad een knap kleedje, je straalde erin.En wat een originele auto :-)Dikke proficiat met jullie huwelijk!