TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
14-6-2014
|
10-6-2013 22:03:47
Diny, Ik snap dat je je kleed wilt laten maken als je er een heel mooi beeld van hebt. Maar ik raad u aan om eerst toch naar een winkel te gaan en kleedjes in de zelfde soort te passen. Dit zeg ik alleen maar omdat het kleed dat jij voor ogen hebt mss helemaal niet bij jouw staat. Zo had ik ook kleedjes voor ogen en het is helemaal iets anders geworden. Echt totaal iets anders. En dit omdat de kleedjes die ik echt mooi vond en mij meteen in zag, mij totaan niet stonden.... Tis alleen maar een tip maar we willen natuurlijk niet dat je je kleed hebt laten maken en dat het eigenlijk helemaal niet mooi is bij jouw. Veel succes... Liefs Caroline
|
|
melissa
18-8-2013
|
11-6-2013 8:04:16
had ik ook, ik wou graag champagne kleur en in twee delen, maar dat was absoluut niet mooi, ik ging helemaal niet in het wit en in het lang trouwen, en het is een lang wit kleed geworden, :) succes met je zoektocht groetjes melisa
|
|
An
6-9-2013
|
11-6-2013 13:02:32
ik ga bij fabienne esprit in wevelgem, zeer vriendelijke dame en tot nu toe ben ik héél tevreden! Mijn mama laat haar kleed ook bij haar maken. http://www.fabienne-esprit.be/
|
|
diny
21-6-2014
|
11-6-2013 16:50:51
Ik ga zeker gaan passen in de winkel, idd om zeker te zijn dat ik met het model sta. Kleur is al geen probleem want dat draag ik veel En wie weet wordt het idd iets helemaal anders. 1 ding weet ik alvast zeker, ik moet mij een prinses voelen, en de rest zien we dan wel
@Fabienne, bedankt voor de tip, ik zal het zeker eens bekijken
|
|
Dorine
|
16-6-2013 21:35:55
Suère, Zilverstraat, Brugge !!!! De moeite om even binnen te gaan. Eigen keuze van model, van stof, volledig gemaakt naar uw wensen en uw budget. Je kan ook kiezen uit haar eigen modellen. Klant is koning, kleed wordt eerst gemaakt in passtof (ben de juiste naam vergeten) zodanig dat er nog aanpassingen kunnen gedaan worden naar uw wensen. Kortom, dochter en ik hebben ons suitekleedje bij haar laten maken en waren supertevreden!! Foto's op de site geven een idee, maar het idee was beter in de winkel zelf.
Alvast succes met de zoektocht
|
|
diny
21-6-2014
|
18-6-2013 11:23:53
Bedankt voor de tip Dorine. Ik zal er zeker eens lansgaan
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|