TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annabel
19-10-2013
|
10-6-2013 22:24:35
Ik begrijp je volledig :-) wij zullen ook ongeveer anderhalf jaar verloofd zijn en het mag nu toch ook gaan komen. Mocht ik de klok kunnen terugdraaien had ik de trouw toch ook wat vroeger gepland. Ik ben ook een eeuwige twijfelaar en we hebben nu natuurlijk tijd genoeg om te twijfelen, hoewel ik me had voorgenomen om dat zeker niet te doen. Ik probeer alle doemscenario's zoveel mogelijk uit mijn hoofd te bannen. Jij bent er bijna, dus kop op, en geniet van jullie dagje! Ik ben er zeker van dat alles goed komt! De dag zelf zal alles perfect zijn! Groetjes, Annabel
|
|
Sarra
15-4-2017
|
10-6-2013 23:21:40
Hey Lies!!
Wij trouwen ook op 29 juni en zit met exact hetzelfde gevoel!!!!! Ik pieker ook vaak dat ik er niet 'wow' genoeg ga uitzien. Ik ben ook al zoooolang op zoek naar iets moois voor in men haar maar tevergeefs, ook een armelet met steentjes dat ik maar niet vin... Echt frustrerend.
Ik denk dat als je al zolang en intensief aan et voorbereiden bent dat uw energie opfreet. Ik hoop dat ik een week voor de trouw terug volle moed krijg. Het zijn nu ook nog zo de laatste taakjes die precies het moeilijkst lijken te zijn!
Pfffff, we komen er wel meid! ;)
|
|
krista
9-8-2013
|
11-6-2013 6:34:45
Hey Lies, dit is heel normaal denk ik, elk bruidje heeft stress, wil de perfectie en dan ga je twijfelen en piekeren. Zo heb ik overlaatst alles willen aflassen :-). Maar na een paar dagen ben ik toch terug gekalmeerd. Jij zal beeldig in je kleed staan, daar ben ik heel zeker van. Ik zelf heb ook weer bang dat ik te dik ga zijn in mijn kleed, te brede schouders ga hebben, maar dit ben ik nu eenmaal. Als het zo gemakkelijk was mijn eigen te veranderen dan zou ik het dadelijk doen. Dus je ziet, iedereen twijfelt wel eens, maar ik heb hier vaak op het forum iets van jou gelezen en ik weet zeker dat jullie een super dag gaan hebben en dan een super huwelijk tegemoed gaan. Je zal zien dat je zal stralen op jullie dag en wij zullen dat achteraf ook mss mogen zien op jullie foto's ;-). Lieve groetjes, Krista
|
|
Saartje
29-6-2013
|
11-6-2013 7:21:48
Ook ik heb nog geen wow-gevoel gehad, maar mama, meter, zus en vriendin vinden het mooi. Een van mijn patiëntjes (meisje,12 jaar) liet ik op zo'n twijfeldag de foto zien en die zei: wauw, zo mooi. Dat was een soort van geruststelling. Ik heb geen tule aan mijn kleed of verfijnde afwerking en het lijkt nu dat ik dat precies mooier vind... Maar het zij zo. Ik ga het dit weekend een laatste keer passen bij mama.
Hier is er nog megaveel snijwerk (blijkbaar worden de mannen daar nerveus van, ik hoorde dat van mama dat papa zei: "gaat ze wel op tijd klaar zijn?" En Bart vroeg het gisteren ook voor de eerste keer.). Maar het komt wel in orde. Dat moet dit weekend klaar zijn.
Alles komt wel in orde, komaan!
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
11-6-2013 8:27:22
Hey,
Ik moet donderdag gaan voor mijn 2e pas. Ik had ook geen wow-gevoel, maar zowel mijn zus als mijn mama vonden het een heel mooi kleed. En dat is voor mij de bevestiging! Onlangs was ik bij mijn oma, en die zei dat mijn mama gezegd had dat ik een heel mooi kleed had. Dus weeral een geruststelling.
Dus ik denk dat het wel wat normaal is, niet mee inzitten! Op de dag zelf, zal je haar gedaan worden, zal je geschminkt worden, dus dat zal een heel ander zicht geven! Je zal stralen!
Grtjs!
|
|
Bea
6-7-2013
|
11-6-2013 11:03:55
Ik zelf had wel een goed gevoel bij mijn 2de pas maar ik had me dan ook helemaal geschminkt zoals ik zal zijn op De dag. Ik had alle juwelen aan en dan klopte het bij mij wel. Voor mijn haar ga ik pas binnen 2 weken dus dat wordt ook nog spannend. Ik geraak ook wel niet in gang voor de laatste beetjes te regelen en te bedenken. Het slapen gaat ook al wat minder, zeker als ik s'avonds nog iets voor de trouw doe. Minder leuk is dat ik das en dergelijke had besteld online en nu verloofde het aan deed op zijn kostuum stond het eigenlijk niet... De dag komt in ieder geval dichterbij en als het zover is zal het wel komen. Kijk eigenlijk ook al een beetje uit naar de tijd er achter: zo'n zee van tijd hebben!
|
|
viki
18-10-2013
|
11-6-2013 12:13:02
Hoi Lies;
Er moet toch iets geweest zijn als je uw kleedje gekozen hebt. Voor de volgende pas zou ik mijn haar laten doen, schoentjes aan, juwelen (indien je die al hebt), .... Zodat je een beeld kan vormen hoe je er op de dag zelf zal uitzien.
Iedereen twijfelt hoor, het komt wel goed.
Groetjes
|
|
viki
18-10-2013
|
11-6-2013 12:14:28
Excuseer, bij volgende pas bedoel ik als het kleedje eenmaal bij je thuis hebt, dan kan je dit op je gemak doen.
groetjes
|
|
Liesbeth
|
11-6-2013 13:31:58
Hi Lies, Mag ik je een tip geven mbt je juweeltje? Ga eens kijken bij Elke Smellenbergh - Maastrichterstraat - Hasselt. site www.elkesmellenbegh.be Zij heeft altijd aparte dingetjes die ze zelf ontwerpt. En de rest...komt goed! Grtjs. Liesbeth (en Lies voor familie en vrienden :-) )
|
|
Peggy
28-9-2013
|
11-6-2013 15:43:11
Ik heb hetzelfde gevoel als jij.
Ik heb nooit een wow gevoel gehad bij mijn kleed, ik vind het mooi maar dat is het dan ook.
Morgen heb ik mijn 2de pas en ik hoop dat ze wat vriendelijker gaan zijn want de 1ste keer waren ze zo onvriendelijk en wilde ze me niet helpen met een sluier e.d. dat ik echt met een slecht gevoel ben weg gegaan.
Mijn haar is al 3 x opgestoken geweest maar bij geen enkel kapsel heb ik een goed gevoel gehad.
Volgens mij ben ik gewoon een super moeilijk mens dat nooit content is
|
|
Deborah
13-9-2013
|
11-6-2013 16:33:45
Lies,
wat vind je niet goed aan de jurk? Wat zou je nog anders willen aan je jurk? Als het kleine details zijn, kan je dit eventueel nog vlug laten aanpassen bij een naaister. Ik denk dat ik een goeike gevonden heb (mijn jurk was te groot en door problemen met de winkel waar ik het gekocht heb, ben ik zelf op zoek gegaan naar een naaister). Als het de volledige jurk op zich is, bedenk dan dat je destijds wel voor deze jurk gekozen hebt (en dus mooi gevonden hebt :-)!) en ik ben er van overtuigd dat de magie wel komt bij het zien van het totaalplaatje (haar, make-up, juwelen)! Het is normaal dat je begint te twijfelen, want vele beslissingen heb je al heel lang geleden genomen, maar vertrouw op je vroegere ik, zo'n slechte beslissingen zal ze wel niet genomen hebben ;-)!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
12-6-2013 13:28:32
Ik heb ook heel vaak getwijfeld. Tot ik op de trouwdag alles samen aanhad, juwelen, schoenen, make up, kapsel, kleed , .... Ik had zelf enkel mijn gezicht en bovenkant gezien in de spiegel, tot we op fotoshoot waren en er een deur met een spiegel was. Ik schrok echt van hoe mooi alles was als je het geheel samen zag!
Dus niet te veel piekeren ;-)
|
|
Lies
29-6-2013
|
12-6-2013 19:00:53
Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes en de peptalks ;)
Vandaag ondertussen onze reispassen gaan aanvragen en het kostuum van mijn ventje gaan ophalen. Gelukkig kan hij er nog in, maar er mag gerust nog een kilo'tje af :)
Voor de rest zal het 's avonds wat doorwerken zijn. Menukaartje ontwerpen en afprinten, tafelkaartjes maken. Ik ben totaal niet creatief dus dat knip-en plakwerk is niet mijn ding :) We moeten nog een 50-tal bedankjes maken en dan zijn we er ook bijna. Dan enkel nog stickertjes maken om erop te plakken.
Van mijn kleed, tjah, ik heb het wel mooi gevonden en greep in verschillende winkels terug naar die jurk maar ik heb het gevoel dat ze te simpel is. Terwijl mijn zus geschrokken was dat ik geen sobere jurk heb gekozen aangezien ik daar meestal voor ga, sober en mooi :) Maar nu zitten er zo kraaltjes op en dan krijg ik het gevoel dat het wat seuterig overkomt... Met de sluier erbij is het wel al een heel ander gevoel, maar die mocht ik bij de laatste pas niet meer aandoen aangezien het al opgestreken was :(
Ah ja, dat komt wel goed op de dag zelf zeker :) Laten we daarop hopen. Nu enkel nog een ketting vinden die erbij gaat.
Nogmaals bedankt voor de lieve peptalks! :)
Groetjes, Lies
|
|
krista
9-8-2013
|
12-6-2013 21:52:38
Voila se Lies, nu hoor ik je praten, jullie gaan een superdag en een super huwelijk tegemoed. Iedereen heeft wel ns zo'n dag, maar jij gaat stralen en die jurk zal wel voor jou zijn weggelegd. Niet piekeren maar proberen te genieten. Vele lieve groetjes, X
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|