Terug naar overzicht
Haha, origineel! Ik dacht al dat jullie elkaar hadden leren kennen tijdens een bankoverval. Kom je aan genoeg namen van bekende overvallers? Ik neem aan dat je er wel een tiental nodig hebt? Kan je de tafels niet aanduiden met namaakgeld ofzo? Weet niet precies hoe, maar daar moet toch iets mee te bedenken zijn... En laat je gasten zich verkleden met namaakpistolen en bivakmutsen. :-D
Ooh leuk! Ik dacht, zoals Mona, ook al "elkaar leren kennen op een overval" :-pOm verder te bouwen op 't idee van Mona: Bankbiljetten, dollars of zo, met ipv de president een foto van jullie erop in zo'n streepjesoutfit? foto's met een grote bal aan zijn voet en jouw handen in handboeien, als Bonnie & Clyde, Billy the Kid, Jesse James,...Een fotohoekje met mutsen, pistolen, lijkt mij ook super.
He, bij het lezen dacht ik ook amaai ze hebben elkaar leren kennen bij bankoverval.. Maar zo erg was het neit.Idee vind ik de max....
Jouw thema is veel leuker dan gewoon tafelnummers, echt tof!
Bedankt voor jullie feedback bruidjes! :-)Juist nu nog praktisch mogelijk maken om op een origenele manier dit op tafel te zetten :-) Namen heb ik meer dan genoeg, dus dat zit goed! Had ook al zitten denken om dollars te gebruiken en daarop een foto van de overvaller te zetten ofzo. Maar zal dan wellicht niet zo duidelijk zijn..
Iedereen hetzelfde gedacht,oei een bankoverval : ) Ik zou ook proberen een foto van jullie als overvallers ergens in te verwerken,super origineel thema!