Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

penhouder

11-6-2013 14:05:16
Weet er soms iemand onder jullie waar ik een penhouder kan vinden voor een gastenboek?
Ik heb mijn gastenboek in de ava gekocht maar daar hadden ze geen penhouders liggen. ik heb al zitten te zoeken via internet maar ik vin geen ja dat je via visa kunt betalen ja maar ik heb geen visa kaart dus das moeilijker dan he.
Of zijn er bruidjes die al getrouwd zijn en die hun penhouders weg doen , Ik wil ze gerust ook over kopen hoor.
Al vast bedankt

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 566

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 15:51:11

hey candy, wij hebben hetzelfde probleem dat we geen visa kaart hebben
hieronder is een link van een nederlandse site en daar kun je met bankcontact betalen dacht ik
hopelijk ben je er iets mee
groetjes melissa

http://www.onestopweddingshop.nl/nl/

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik11-6-2013 19:20:48

mijn schoonmama heeft dat in haar winkel, maar het zijn magnetische. Dus de balppen hangt niet vast met een touw. De balpen hangt te zweven aan een magnetisch veld . Heb je al eens bij de makro gekeken ? Of een winkel met bureauartikelen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...