Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even tot rust komen...

11-6-2013 15:02:28
oh help...
wat is het lang geleden dat ik nog ben komen lezen...

maar hier is zoveel gebeurd, zelfs zo veel dat ik helemaal bijna geen tijd had om met onze trouw bezig te zijn...

*mijn beste vriendin is getrouwd
*mijn dochtertje is door de jeugrechter bij ons geplaatst en mag voorlopig niet terug naar haar papa
*examens gaan doen en geslaagd
*en nu... volgende maand stap ik uit mijn zelfstandige statuut en wordt ik bediende

en dit allemaal op 2 maanden tijd... puf puf hijg hijg;-)

heb mezelf voor genomen om even alles op "hold" te zetten ivm de trouw en ik vlieg er in september terug kei hard tegen aan... (maar ik ga nog wel terug komen lezen en schrijven hoor! ;-) )

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1026

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik11-6-2013 18:03:47

Amai best heftig! Maar lijken stappen in een goede richting, hopelijk ook voor je dochter.

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik11-6-2013 21:48:54

komt allemaal goed, bedankt! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...