Terug naar overzicht
Hoi Trien!Wij hebben net ons pakketje van online bestelde uitnodigingen geopend met een klein hartje .... en we zijn zo zo zo zo zo zo zoooo blij met het resultaat! nog BETER dan we hadden gedacht!want het is, zoals je aangeeft, echt wel erg spannend om online je uitnodigingen te maken en te bestellen... maar voor ons is het alvast erg goed uitgedraaid!we hebben ze via planet-cards. (Hun trouwuitnodigingen bestel je via hun site van baby-cards.nl) we hebben onze uitnodigingen al na 3 werkdagen ontvangen - we hadden een paar weken verwacht ;-) Ik heb ook al heel veel goede feedback gehoord van Vistaprint, CardXL, kaartje2go, Zazzle, ... Dus er zijn wel degelijk goede sites waar je online je ding kan doen! (Voor mij was het wel belangrijk dat we online onze teksten konden invullen en konden zien op het kaartje... Op sommige sites zijn er gewoon invulvakjes en zie je niet hoe het op het kaartje kan passen. Je krijgt dan blijkbaar achteraf wel een mail met een voorbeeldje om na te lezen, maar daar heb ik geen ervaring mee!)succes met het uitzoeken en kiezen van jullie uitnodigingen!!
Hallo,Wij hebben de uitnodigingen besteld bij cartarosa. Je geeft alles door wat je wilt, zij ontwerpen het en je hebt drie gratis correctieronden! We zijn supertevreden hierover!groetjes
Wij werken met Studio Gigant voor het ontwerp (www.studiogigant.be ) en laten drukken door Moeyaert in Zedelgem. (http://www.moeyaert.be/ )
Onze receptie kaartje hebben we bij carddreams besteld en de uitnodigingen bij kaartje2go.Vorige week maandag bij beide een proefdruk gemaakt...eind van de week aangekregen en zaterdag heb ik ons aantal besteld en vandaag allebei aangekomen en SUPER tevreden. Receptiekaartje heb ik een voorbeeld kaartje gebruikt en tekst aangepast en uitnodiging volledig zelf samengesteld...echt een aanrader om zelf iets te proberen....is uniek als je het zelf maakt.
Http://www.trouwkaartencollectie.be Wij passen de kaarten uit onze collectie volledig aan naar uw wensen. Het drukwerk verzenden we over heel Vlaanderen en Nederland. Vraag gerust een gratis modelkaart per mail info@kaartencollectie.be
Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij drukkerij Verkest uit Meulebeke. Zijn super tevreden. Het was wel een bestaand ontwerp van Buromac. Maar je kan ook eigen ontwerpen maken.
is er iemand die zijn uitnodiging eens wil mailen ?
Wij hebben onze kaartjes laten drukken bij <a href="http://trouw.kaartjes.be">Kaartjes.be</a> , ze zitten wel in Gent maar ze leveren over heel Belgie en Nederland. Je kan kiezen uit hun ontwerpen of zelf iets voorstellen.Ik ben persoonlijk langs geweest, maar het kon ook gewoon via het web.We waren super tevreden over de zeer persoonlijke service als ook de kwaliteit van onze trouwkaartjes.