Terug naar overzicht
Hey Caroline,wat die parkerpennen betreft, ik denk dat je geen spijt gaat hebben.Ik heb hier nog geen negatieve reacties gehoord van penshop ;-).Laat ons in elk geval weten als ze zijn aangekomen of ze mee vallen he.Groetjes, Krista
Krista hoe lang duurt het ongeveer voor ze hier zijn???? Heb dit precies niet zien staan.. Liefs Caroline
Hoi Caroline, ik heb het ff voor jou opgezocht, ik wist het niet meer. Je vindt het op de site onder levertijd, links op de pagina. Bestellingen worden doorgaans, indien voorradig, binnen 24 uur na ontvangst van de betaling verzonden. Indien het artikel niet voorradig is wordt u hiervan op de hoogte gesteld. Voor grote aantallen kan er een andere levertijd gelden. Indien u een exacte levertijd van uw bestelling wilt weten kunt u dat hieronder aanvragen. U ontvangt dan een spoedige reactie terugIk hoop dat je hier iets aan hebt.Groetjes, Krista X
Ik heb een tijd geleden ook 2 pennen voor onze getuigen besteld bij penshop en toevallig gisteravond ingepakt :-) Dus ik heb ze nog eens bewonderd en ben er heel blij mee.
Hey Krista en Vanessa,Ik heb deze avond mijn pennen ontvangen. Zaten in een redelijk grote doos. Maar goed opgevuld. Meteen met de kindjes naar de pennen gekeken. En hun eerste reactie was van... Mama stilo. Ik van ja eentje voor de trouw van papa en mama. Den oudste.... Mama mooi.......En ze zijn inderdaad super mooi. Ben super tevreden..Heb ze dinsdag besteld en deze avond waren ze er al.. Geweldig.... Men toekomstig ventje zal ook content zijn. Dan kunnen we zaterdag onze eerste getuigen vragen... Hopelijk zegt ze Ja..... ;-)Liefs Caroline
Oh, spannend he Caroline,fijn dat ze mooi zijn, ik heb er al een paar keer besteld sinds we de pennen voor de getuigen hebben besteld en ik was ook altijd zeer tevreden ;-).Wat is dit forum toch handig he ;-).Veel succes en plezier mogen met het vragen van je getuigen...Groetjes, Krista