Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Parker balpen

11-6-2013 21:27:07
Dag medebruidjes en gommetjes,
Heb net mijn bestelling geplaatst bij penshop..
Ben benieuwd wat het gaat zeggen.
Heb er 3 besteld. Voor de getuigen en eentje voor ons zelf natuurlijk...
Heb samen met mijn ventje ook al aan de bedankjes bezig geweest voor ze te bestellen en de eveloppedoos.
Ben eigenlijk wel benieuwd of die snel gaan terug mailen..

Veel liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 462

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-6-2013 5:33:58

Hey Caroline,
wat die parkerpennen betreft, ik denk dat je geen spijt gaat hebben.
Ik heb hier nog geen negatieve reacties gehoord van penshop ;-).
Laat ons in elk geval weten als ze zijn aangekomen of ze mee vallen he.
Groetjes, Krista

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-6-2013 18:52:54

Krista hoe lang duurt het ongeveer voor ze hier zijn???? Heb dit precies niet zien staan.. Liefs Caroline

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-6-2013 21:44:39

Hoi Caroline,
ik heb het ff voor jou opgezocht, ik wist het niet meer. Je vindt het op de site onder levertijd, links op de pagina.

Bestellingen worden doorgaans, indien voorradig, binnen 24 uur na ontvangst van de betaling verzonden. Indien het artikel niet voorradig is wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
Voor grote aantallen kan er een andere levertijd gelden.
Indien u een exacte levertijd van uw bestelling wilt weten kunt u dat hieronder aanvragen.
U ontvangt dan een spoedige reactie terug

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes, Krista X

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 10:41:16

Ik heb een tijd geleden ook 2 pennen voor onze getuigen besteld bij penshop en toevallig gisteravond ingepakt :-) Dus ik heb ze nog eens bewonderd en ben er heel blij mee.

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik13-6-2013 21:46:29

Hey Krista en Vanessa,
Ik heb deze avond mijn pennen ontvangen. Zaten in een redelijk grote doos. Maar goed opgevuld. Meteen met de kindjes naar de pennen gekeken. En hun eerste reactie was van... Mama stilo. Ik van ja eentje voor de trouw van papa en mama. Den oudste.... Mama mooi.......
En ze zijn inderdaad super mooi.
Ben super tevreden..
Heb ze dinsdag besteld en deze avond waren ze er al.. Geweldig....
Men toekomstig ventje zal ook content zijn. Dan kunnen we zaterdag onze eerste getuigen vragen... Hopelijk zegt ze Ja..... ;-)
Liefs Caroline

krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-6-2013 5:29:44

Oh, spannend he Caroline,
fijn dat ze mooi zijn, ik heb er al een paar keer besteld sinds we de pennen voor de getuigen hebben besteld en ik was ook altijd zeer tevreden ;-).
Wat is dit forum toch handig he ;-).
Veel succes en plezier mogen met het vragen van je getuigen...
Groetjes, Krista

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...