Terug naar overzicht
Hallo Sabine,Wij zijn er zelf nog niet naar een feest geweest, maar ik weet van familie dat het daar altijd dik in orde is. dus niet teveel zorgen maken zou ik zeggen.
SabineVorig jaar is hier een bruidje, Nathalie, op 23 juni daar getrouwd en ze was super tevreden. Ze staat als 1 van mijn vrienden. Als je daar doorklikt, kan je hun verslag lezen en de link naar de foto's vinden.GroetjesRebecca
Mijn beste vriendin is er getrouwd en het was helemaal geweldig! Wat wil je precies weten? Zij deed ook haar viering op het domein zelf, was echt sprookjesachtig!Om te eten kan je er dacht ik kiezen uit verschillende menu's of buffetten, en bij hen was het barbecuëbuffet, dit was dik in orde! En ook een uitgebreid dessertbuffet erna.
ooooh, ik had deze locatie ook in gedachten, maar kreeg deze week te horen dat ze al bezet is op mijn trouwdatum :( Lucky u :)
Ja bij mijn vriendin moest je al twee jaar op voorhand de zaal reserveren om zeker nog een zaterdag te hebben. Zij was 1,5 jaar op voorhand en konden alleen nog op een vrijdag trouwen.
Wij trouwen er volgende vrijdag! Nu enkel nog hopen op mooi weer...
Ik werk hier al zes jaar, en ga er zelf deze zomer ook trouwen, stel gerust wat vragen :-)