Terug naar overzicht
Bestaat -tot zover ik weet- niet. Een hele tijd geleden is hier ook een vraag rond geweest van een bruid, en toen werd gezegd dat hieraan gewerkt werd...
inderdaad, zo'n app zou wel héél leuk én handig zijn :-)
Er zou inderdaad aan gewerkt worden, maar ondertussen gebeurd er niet veel meer rond de redactie van Wij Trouwen heb ik de indruk...Ze hadden ook een FB profiel maar daar gebeurd ook bitter weinig op!
Ben net nog eens gaan kijken op FB en er is toch wel een beetje beweging terug :-) dus laat ons hopen dat die APP er dan ook eindelijk komt !
Afwachten dus :-)
welke FB groep is dat Nathalie?want ik heb er ook 2 ivm trouwen ...
Ik heb op onze ipad een blokje staan van wij trouwen. Maar das niet echt een app maar als ik er op klik springt wel meteen het begin scherm open en aan gemeld. Ik weet ook wel niet meer hoe ik het gedaan heb. Maar het is wel vrij makkelijk...Liefs Caroline
Hallo , ik heb hem ook zo staan maar dan op i Phone , als je hem opent in safari , en dan op dat "pijltje dat naar rechts wijst" en dan klikken op " toevoegen aan begin scherm" Het lijkt alsof je dan een app hebt , nu hoef je niet telkens naar safari te gaan en u aan te melden . Kweet niet als het een hulp is ;-) Groetjes Wendy
wijtrouwen.com is ook een pagina op fb. type het maar is in daar ;-)
goeie tip wendy! heb ik nu ook zo gedaan, ik ging altijd nr safari,zo heb ik weer wat bijgeleerd!