Terug naar overzicht
Wij gaan dat waarschijnlijk wel doen. Wij hebben dit ook gedaan met de geboorte van onze kindjes... Vond ik echt wel heel makkelijk. Kan je ze een beetje op volgorde steken hoe je moet rijden...$Liefs Caroline
Ik heb gewoon de namen gezet, moest al genoeg adressen schrijven :-)
Voor onze dichte vrienden en familie hebben we enkel hun naam geschreven (of hun nickname). Maar we hebben het voordeel dat er volgende week 2 familiefeesten zijn waar onze hele families samen zijn en we dus niet moeten rondrijden. (easy!!)Anders is het inderdaad wel makkelijk zoals Caroline zegt, dan heb je een 'kaartje' voor het rondrijden.Groetjes!
Ahja dat is best wel een goed idee :) ... Ok dank u wel voor de tips ...
Wij hebben enkel de namen erop gezet.Wat ik wel heb gedaan is enveloppen met suite, familie, vrienden, collega's en buren gemaakt en ze daar in geschikt.Op momenten dat we iemand zagen (we hebben onze uitnodigingen wel heel ruim op tijd verdeeld) hebben we de uitnodiging mee gegeven of langs gebracht.Ik vond het wel gemakkelijk dat de uitnodigingen per groep in een grote envelop staken, kan jij mss per gemeente of zo doen, maar bespaart je wel een hoop schrijfwerk ;-).