TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
14-6-2014
|
12-6-2013 19:28:01
Amai wat is dat voor iets. Niet normaal... Daar denkte nog ni aan om daar u jurk te kopen. Wie weet heeft ze daar ook mee gegooid ;-) En dat de moeder er dan nog niets van zei is er echt wel over. Ok hier doen ze ook wel eens lastig als ze hun zin niet krijgen maar dan zeggen we daar wel iets van en als het er over gaat worden ze gewoon gestraft... Idd hopelijk de volgende winkel beter. Liefs Caroline
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
12-6-2013 19:47:15
Wel Caroline, ik denk er ook zo over. Mijn dochter was op 4 jarige leeftijd ook niet altijd even braaf, maar potverdikke moest ik in die moeder haar plaats geweest zijn, zou ik ze toch mee gegeven hebben met de papa. Die zat gewoonweg leuk in een zetel wat verderop naar tv te zien. 'k Moet wel toegeven, het was een teleurstelling. Ik zag het volledig zitten om voor de eerste keer wat jurken te passen, en mijn goesting was al over van voor ik mijn kleren uit deed. Zelfs mijn eigen dochter deed al tekens van , kom mama, we zijn hier weg. Bij couture presence princesse zien ze mij in ieder geval niet meer
|
|
Caroline
14-6-2014
|
12-6-2013 19:52:15
Alle man. Als de papa daar dan gewoon tv zit te kijken. Komaan.... Ge wilt toch ook dat de winkel van u vrouw draaid ni soms?? Ja dat is wel daar kijk je wel naar uit. Ik ben heel blij dat ik mijn jurk al in de kast heb hangen. Maar langs de andere kant vind ik het ook wel jammer omdat ik niet nog meer kleedjes kan passen. Was zo leuk... Hopelijk kun je in de volgende winkel wel genieten... Veel succes nog..
|
|
krista
9-8-2013
|
12-6-2013 22:47:05
Hey Evelyn, wat een teleurstelling. Dit vind ik dus echt not done... Niet als moeder en niet voor iemand die in de verkoop staat. Ze zeggen altijd dat werk en privé gescheiden moet worden. Maar in gods naam, hoe moet je daar een Wow gevoel aan overhouden. Een regelrechte nachtmerrie ja :-). Maar troost u, ge zult het ergste wel gehad hebben en het kan alleen maar beter meevallen. Veel plezier met het passen in de toekomst ;-). Niet te lang wachten en een nieuwe afspraak vast leggen zou ik zeggen. Van een nachtmerrie een droom maken ... Groetjes X
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
13-6-2013 11:39:49
na mijn slechte ervaring van gisteren, heb ik de telefoon gepakt en naar de mia monta gebeld. Volgende week zaterdag mag ik er langs gaan. Het was in ieder geval een hele joviaje man aan de telefoon waar ik een goed gevoel bij heb :)
|
|
Emma
14-8-2013
|
13-6-2013 12:10:34
Evelyn,
Focus je maar op de nieuwe pasbeurt! Geloof me dit is echt niet NORMAAL! versta echt niet dat je dit als moeder/verkoopster toelaat... Als tip kan ik je ook de outlet van Pierre Yves aanraden! De mevrouw die daar in de winkel staat is echt super vriendelijk! Ze kijkt naar jou en neemt dan een jurk die zij denkt dat bij jou past en laat je ook zelf jurken kiezen. En wat bleek, de jurk die zij voor mij had uitgekozen (waarvan ik aan de kapstok toch SERIEUZE twijfels over had en niet zou kiezen) was prachtig! Het was de eerste jurk die ik heb aangedaan! Heb er wel nog 10 andere gepast om zeker te zijn en maar 1tje kwam in de buurt (een echt prinsessenkleed)! Dus geniet van de andere passessies en vergeet deze nachtmerrie!
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
13-6-2013 13:35:46
dat hou ik in mijn achterhoofd emma ! Doen ze in deinze ook aanpassingen aan de jurk ? Aangezien het outlet is...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|