Terug naar overzicht
Hallo Ellen, bij mij wordt het toch ook regelmatig gevraagd voor tijdens een huwelijksviering. Blijft toch een erg mooi liedje...Groetjes,Sanderijn
Ik zou het vanwege de tekst niet gebruiken, maar als je dat zelf een mooi liedje vindt, waarom niet? Het geeft jullie viering sowieso iets extra omdat een vriend dit voor jullie kan zingen... Misschien past het liedje na het vergevingsmoment? Dat is toch al de plaats in de viering waar je even stilstaat bij het feit dat niet alles altijd even gemakkelijk is. Dan kan je voor de verdere muziek naar vrolijkere teksten :).
Goh, als jij dat wil, moet je dat gewoon doen. Mijn zoontje (10 jaar) gaat tijdens onze ceremonie 7 Nation Army van de White Stripes spelen, ook niet meteen het meest romantische nummer, maar hij wou dat graag doen, dus waarom dan niet. Het maakt het in ieder geval wat minder doorsnee :-)
Dit liedje is ook gezongen geweest in onze huwelijksviering.
Lieve Ellen, Wij hebben dit lied ook al tijdens verscheidene vieringen moeten brengen. Een mooi lied door een goede vriend gezongen past altijd bij een ceremonie. Geen twijfel aan.GroetjesNatalia en Peterwww.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20