Terug naar overzicht
Zalig gevoel hésucces met de voorbereidingengroetjes
Leuk he Erita,ik heb ook niets dan lof over Youniek.Ik mag volgende donderdag (20/6) mijn kleed gaan passen.Ik heb er nu al stress voor hihihihi, superspannend moment.Groetjes x
@ Viki, idd zaaaalig :-)@ Krista, tof om te horen, laat mij zeker weten hoe het gegaan is. Ik mag normaal gezien eind juli gaan voor de 2de pas. Super blij. Heb er ook schoenen gepast en ze zaten zaaaalig. ( soort van kussentje als inleg) maar heb ze niet genomen omdat het witte 'stoffen' waren en dit wil zeggen dat je die echt niet dikwijls meer kan aandoen. en was 135€. Wil ik er gerust aan geven maar dan wil ik ze nog dikwijls kunnen aandoen. Gaan eerst even bij andere winkels kijken en indien ik ze niet vind dat koop ik ze mij toch.
Hey Eritia,hadden ze geen schoenen in jou maat van de vorige collectie?Die komen een stuk minder in prijs...Ik laat je nog iets weten, groetjes X
Hey Krista, die had ze ons toch niet voorgesteld dus ik veronderstel van niet?Heb ze wel gevonden dit weekend in den Torfs. Zeer tevreden dus..Benieuwd naar je 1ste pas....