Terug naar overzicht
Fijn!Voor mij is de grootste tip om goed te eten, 6 keer per dag eten. Ontbijt, magere yoghurt, lichte lunch, stuk fruit, gezond avondeten en een snack van max 125 kcal (voor mij). Dan heb ik minder honger en eet ik beter.
Hoi ne;Ik doe percies hetzelfde, s'middags eet ik nu een saldade ipv boterham, s'avonds 120 gram mager vlees, 180 gram gekookte aardappelen en veel groentjes , tussendoor , fruit, magere yogurt of koekje met max 100 kcal.s'morgens eet ik brood met mager beleg of magere platte kaas met fruit en muselie.Alleen van het vele water drinken heb ik last, ik moet s'nachts opstaan om naar het toilet te gaan. Maarja dit zal ook wel tijdelijk zijn en nu probeer ik na 20u30 niet zoveel meer te drinken.Hiermee hoop ik tegen de volgend pasbeurt enkel kilo's kwijt te zijn. Hoeveelheid speelt geen rol, zolang ze maar weg blijven.groetjes
Superleuk om lezen !Ik kan ps in september voor mijn eerste pas gaan.Ben maat 44/46 en probeer er ook voor te zorgen dat ze tegen dan een stuk moeten innemen :-)