Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag kunnen we weer 3 vinkjes zetten.

13-6-2013 14:00:35
Vandaag kunnen we weer 3 dingen afvinken. Me happy en dat wil ik met jullie delen :-).

We zijn vanmorgen naar de Molenvijvers in Genk gereden voor onze trouwfotolocatie en de beslissing is gevallen. We gaan daar onze trouwfoto's maken, het zag er daar mooi uit en rustgevend, wat willen we op onze dag nog meer :-).

Vanavond mag mijn ventje voor het bruidsboeket gaan, hij mag het gaan kiezen of samenstellen. Mijn getuige haar neef gaat dit voor ons maken, vermits hij mij redelijk goed kent, ik heb er alle vertrouwen in.

Dan zijn de bedankjes voor de ouders af. Mijn schoonbroer in spé heeft ons daar super goed mee geholpen.
Mijn moeder is heel emotioneel als ze het liedje "bedankt lieve ouders" hoort. Nu heeft mijn schoonbroer in spé dit op cd gebrand in 3 versies.
De eerste is van de originele zanger, Vader Abraham, dan Kathleen (ex K3) en dan Jo Vally. En als slot staat onze openingsdans van Metallica
noghing else matters er op.
De bedoeling is dat onze ouders deze cd mee naar huis krijgen en we dit liedje niet draaien gedurende de dag want dan doet mijn mama niets anders dan snotteren en dat zou ik jammer vinden...

Zo nog 56 dagen te gaan en dan is het zo ver, superspannend :-).
Veel voorbereidingsgenot voor elke bruid en bruidegom in spé....

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 602

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 15:18:05

Oh dat is een supermooie locatie inderdaad! Leuk!
Daar hebben wij ook nog even over getwijfeld, maar het is net iets te ver rijden..

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-6-2013 18:38:29

aaahh de molenvijvers, good memories hihi
daar gaan inderdaad veel trouwertjes naartoe eh, is zelfs een brug waarop standaard alle trouwfoto's gemaakt werden... maar die hebben ze een tijd geleden gerenoveerd, geloof ik... dus of ie nog altijd romantisch wit is, weet ik niet :-)

veel stapjes vooruit, tof!! geniet ervan ;-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 18:51:25

@ Nadia, ja hoor, daar was ook een wit geschilderde brug...
Maar ook nog veel andere mooie plekjes :-).

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 20:48:35

Leuk te lezen Krista :) Blij voor jullie :D Leuke locatie! Wij zelf zijn van Diepenbeek, dus is daar niet ver van x

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:14:04

Oh Ruben, dat is dan superdichtbij... Mijn schoonvader in spé is van Diepenbeek.

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik14-6-2013 8:39:26

Cool. Kom je vaak in Diepenbeek? Misschien loop ik je dan eens tegen het lijf! ;)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-6-2013 17:03:06

@ Ruben,
Nee, we komen er niet zo supervaak...
Dus die kans is klein ;-).

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 16:00:11

Mijn zus trouwt in december en is ook op zoek naar een locatie daar in de buurt. Ik zal het haar eens doorgeven :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...