Terug naar overzicht
wij gaan daar trouwen :-) hele vriendelijke mensen, alles kan en alles mag! (gelukkig, want wij doen een nogal afwijkend feest :-) je krijgt er veel dingen bij die niet in de feestbrochure zo staan (bv gratis bruidstaart, gratis extra warm hapje op receptie, enz.)het enige dat je op voorhand moet weten misschien is dat het nogal babbelaars zijn, trek genoeg tijd uit voor een bezoekje... (wij hebben er al een paar keer echt uren gezeten)en SUPERLEKKER eten. we zijn al gaan proeven en waren echt onder de indruk. Mijn verloofd vond niet direct een wijn naar zijn goesting, en hij heeft daar zonder extra kosten massa's wijnen zitten proeven ook...
Wij trouwen er ook in september. Zeer aangename zaal en mensen. Het eten is er inderdaad zeer lekker! Ze babbelen inderdaad graag, maar liever zo dan een koele zakelijke behandeling... Hun dessertenbuffet is ook top! :-)
Aan te raden: op zondagmiddag kan je er eens gaan lunchen, dat is een menu zoals op een huwelijk, incl. grandioos dessertbuffet en je zit ook in de grote zaal dan. Zo hebben wij daar eerst verkend en het is ons onmiddellijk goed bevallen.
Wij trouwen er binnen een maandje. Supervriendelijke mensen. Idd babbelaars maar dat is juist leuk. Zo voel je je zelf niet geremd om dingen te vragen.Toen wij de zaal en het terras zagen (dat toen nog in aanleg was) waren we meteen verkocht.
Wij hebben een afspraak en gaan vanavond de zaal eens bezichtigen, denk niet dat ze veel tijd zullen hebben om te babbelen maar zoals ik het begrepen heb, hebben ze deze avond nog een feest :-)Maar dan zien we de zaal ook eens volledig aangekleed :-)Wel leuk allemaal die positieve reacties. Ik wil misschien ook wel nog een beetje mijn eigen ding doen qua inrichting en da's tof dat ze daar voor openstaan.Laat zeker iets weten hoe jullie feest geweest is!!