Terug naar overzicht
Wij verzien op de receptie alleen cava en fruitsap :s. Beetje gierig van ons misschien dan :). Achteraf kunnen ze nog drinken wat ze willen...
Cava, fruitsap en water is genoeg, met wijn erbij maak je het natuurlijk nog feestelijker qua keuze. Persoonlijk drink ik graag frisdrank op een receptie, maar ik vind het nooit erg als het er niet is. Gaan babbelen met de familie met een glas cola in mijn hand staat ook minder goed dan met een glaasje cava of wijn :-)
hey normaal is het champagne ( of cava ) en fruitsap in de receptie formule. Als de gasten iets anders willen wordt dat normaal opgeschreven en per stuk afgerekend door de zaal.
Ik denk niet dat er daar een meerprijs aan verbonden is (zou dat eens moeten navragen, maar uiteindelijk drinken de meesten wat er voorkomt), maar ze kunnen moeilijk met plateaus gaan rondliepen met 6 verschillende soorten op. Normaal gezien als je naar een receptie gaat, en je wil een cola, en je vraagt dat, dan krijg je dat hoor. Dat is toch allemaal in huis en cola is goedkoper dan cava hè.
Hoi Eppie, bij ons zal er ook enkel cava en fruitsap op de plateau's staan. Maar alle drank is te verkrijgen als ze het vragen....
Wij gaan voor sangria/fruitsap, we trouwen op het strand, en leek ons leuk hier een originele aperitief te kiezen.
Bij ons is het zo dat we een cateringdienst gaan laten komen naar een zaaltje dat we huren voor de receptie. Dus die hebben enkel maar bij wat wij vragen dat ze meenemen. Dus als we geen cola vragen, gaan ze dat ook niet bijhebben.Maar cava, fruitsap en water zou dus zeker wel ok moeten zijn als ik jullie comments hier lees?
Wij laten alles doorlopen van het 1ste tot het laatste uur. Ze kunnen kiezen tussen cava, witte wijn, rode wijn, water, pils, De Coninck, Duvel en frisdrank.Wij wilden eerst iedereen ontvangen met een Mojito maar dat kwam op euro 9,- per persoon/per glas. Dat was iets te veel van het goede
Ik zou toch zeker ook water bij je lijstje voegen.Of mensen de mogelijkheid geven om daarnaar te vragen.Als er cava is, zou ik niet persé voor wijn gaan. Tenzij misschien rode.
Hallo, bij ons is het Cremant de Jura en fruitsap op plateau, als ze iets anders wensen kunnen ze dit gewoon vragen en dit wordt ook niet extra aangerekend.
Persoonlijk heb ik wel graag frisdrank, maar ik drink geen alcohol en ook niet zo graag fruitsap. Maar ik zou het niet erg vinden als er toch alleen fruitsap is. Kijk een beetje naar je publiek. Als de kinderen mee zouden mogen komen naar de receptie, kan je misschien een alternatief voor fruitsap voorzien. En ik zou ook naar het weer kijken. Als het warm is, drinken de mensen meer en als er alleen cava en fruitsap is, zullen ze denk ik sneller cava blijven drinken dan als er meer alternatieven zijn...