TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
britt
31-8-2013
|
13-6-2013 21:55:48
Ik heb geen ervaring met Koonings, maar indien ik me niet vergis heb ik hier +/- 1 maand geleden negatieve commentaar gelezen. Even terug in de tijd gaan. Volgens mij ging het over een kleed van Pronovias.
|
|
smili
29-6-2013
|
13-6-2013 22:44:16
mijn jurk, en men mannetje zijn kostuum, komen van koonings (dinsdag alles ophalen!) en ik kan alleen maar vol lof over hen spreken; daar toen aangekomen, eerst een bakje koffie gedronken met de verkoopster zodat ze kon horen wat en hoe ik wou. daarna samen de winkel rondgegaan om elke collectie te bekijken. Toen ik de collectie gevonden had die ik wou, hebben ze ELKE jurk laten zien die er hong in de collectie. Welke ik mooi vond hongen ze aan de kant. Na het kijken had ik er 8 aan de kant hangen, die ik ook 1 voor 1 mocht aandoen. Ze namen hun tijd ervoor! Uiteindelijk bleven er nog 2 jurken over, heb ze dan beide nog is moete aandoen, en ze hebben echt waar met 4 verkoopsters komen kijken welk de mooiste was. Degene waar ik me natuurlijk het beste in voelde, is het ook geworden, en toen zijn er traantjes gevloeid , zelfs bij de verkoopsters!!!! nadien nog een beetje gekletst met hen en nog wat gedronken, en toen alles was vastgelegd kreeg ik een lekker flesje cava mee naar huis! 2de pas was ook perfect, en toen is ook men ventje meegaan om zijn kostuum te kiezen. ook voor hem hebben ze heel veel tijd genomen. Kwa prijsklasse hangt het ervan af wat je wilt ... ik heb alles : jurk, schoenen, corset, slip, onderrok, en nylonkousen voor 1800euro. Mijn ventje zijn kostuum was iets duurder (ook schoenen, machetes, das, riem, ...) 2150euro .. je maakt het zoduur dat je zelf wilt!
veel succes, en ik kan hen alleen maar aanraden :-)
groetjes smilli
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
13-6-2013 23:02:01
iedereen kan al eens een negatieve ervaring hebben maar meestal hoor ik er wel goed over. En op het moment hebben ze een actie van min 50% op de collectie omdat ze ruimte nodig hebben voor de nieuwe ;-)
|
|
bruidje87
20-7-2012
|
14-6-2013 10:15:45
zowel mijn trouwjurk als mijn man zijn kostuum kwam van daar. En alleen maar positieve commentaar over hun. Mijn bruidsjurk kwam goedkoper uit dan in België maar soms is het ook anders.
|
|
kelly
13-7-2013
|
14-6-2013 10:43:51
mijn trouwjurk komt ook van daar 2 weken geleden mijn eerste pas gehad. ze zijn daar heel vriendelijk en nemen echt de tijd om je te helpen en je droomjurk te zoeken. niks anders dan positieve commentaar over de zaak.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|