Terug naar overzicht
Ben er nog volop aan bezig, maar dit is voorlopig ons welkomwoord: Wij heten u van harte welkom op deze vreugdevolle dag. Op een dag als vandaag gaat er veel in ons om dat moeilijk onder woorden te brengen is: hoop en verwachting, blijdschap en ook een beetje weemoed. Er is een lach en een traan, een lied en een woord, een handdruk en een kus, duizend kleine dingen, die wij onuitgesproken maar toch sprekend met elkaar willen delen. Duizend kleine dingen gebundeld tot een kring van warmte waarbinnen wij een ogenblik mogen staan.
Wij heten u van harte welkom op deze vreugdevolle dag.
Op een dag als vandaag gaat er veel in ons om dat moeilijk onder woorden te brengen is: hoop en verwachting, blijdschap en ook een beetje weemoed. Er is een lach en een traan, een lied en een woord, een handdruk en een kus, duizend kleine dingen, die wij onuitgesproken maar toch sprekend met elkaar willen delen.
Duizend kleine dingen gebundeld tot een kring van warmte waarbinnen wij een ogenblik mogen staan.
Ja das wel en mooie bedankt xx.het is toch niet altijd zo makkelijk om woorden te vinden toch niet voor zoon heel mis .maar de rest is me toch gelukt
Graag gedaan. Vind het ook zeer moeilijk om mooie teksten te vinden. Ik zit nog maar aan de ondervraging. Morgen nog wat verder doen.Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Zie dat het niet lang meer is voor jullie!
bedankt evy.ja begin nu toch zenuwen te krijgen ze .maar zo als ze zeggen zeker de laatste loodjes wegen het zwaarst :)
:) Ik herken dat. Hier ook al zenuwen. Idd laatste loodjes wegen het zwaarst. :)