Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwzaal gekozen

14-6-2013 11:53:19
Zo de trouwzaal en de datum liggen vast We hebben gekozen voor de zandberghoeve in Oedelem. Precies over een jaartje zullen we trouwen. We kijken er al naar uit! Nu kan de rest gepland worden

Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 613

Christ

Meld misbruik14-6-2013 12:51:28

Prima zaal, mooi ook met die vijver achter... al paar keer geweest!
Succes met de voorbereidingen!

Greetz,
Christ
www.christvilez.be
www.huwelijksfotografie.info

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik15-6-2013 23:23:50

hoi,

morgen ga ik ook kijken naar die zaal, nog tips?
groetjes en proficiat!
Katrien

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2013 10:38:18

Hopen dat er nog plaats zal zijn. alleja bij ons had de zaal maar een zaterdag in juni nog over.Maar in september lukt het misschien wel nog. We zijn ook naar valkenbulcke in Merendree gaan kijken, maar ontvangst was helemaal niet goed en we kregen gewoon een boekske mee zonder uitleg, en ze zei gewoon kijk het een keer door en mail eens --> Geen goede indruk!

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik16-6-2013 22:23:38

wij zijn terug van het bezoekje.

De zaal en de omgeving is mooi, de prijzen ok, maar ik vond het zo raar dat ze nooit onze naam vroegen! niet toen we de afspraak maakten, en niet toen we langskwamen...
Zelf stelde die meneer zich ook niet voor... zelfs niet toen mijn vriend er naar vroeg. We weten wel dat hij de vroegere baas was en nu nog hielp. Zijn neef is de echte eigenaar.
We gaan alles op een rijtje zetten en dan beslissen.
Groetjes

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2013 23:49:33

Hoja, in de andere zalen dat we hebben bezocht vroegen ze onze naam ook niet en hadden ze zichzelf ook niet voorgesteld. Dusja heb mij dat niet zo aangetrokken. Is een mooie zaal en een van de goedkoopste van die die we bezocht hadden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...