Terug naar overzicht
Prima zaal, mooi ook met die vijver achter... al paar keer geweest!Succes met de voorbereidingen!Greetz,Christ www.christvilez.be www.huwelijksfotografie.info
hoi, morgen ga ik ook kijken naar die zaal, nog tips?groetjes en proficiat!Katrien
Hopen dat er nog plaats zal zijn. alleja bij ons had de zaal maar een zaterdag in juni nog over.Maar in september lukt het misschien wel nog. We zijn ook naar valkenbulcke in Merendree gaan kijken, maar ontvangst was helemaal niet goed en we kregen gewoon een boekske mee zonder uitleg, en ze zei gewoon kijk het een keer door en mail eens --> Geen goede indruk!
wij zijn terug van het bezoekje. De zaal en de omgeving is mooi, de prijzen ok, maar ik vond het zo raar dat ze nooit onze naam vroegen! niet toen we de afspraak maakten, en niet toen we langskwamen... Zelf stelde die meneer zich ook niet voor... zelfs niet toen mijn vriend er naar vroeg. We weten wel dat hij de vroegere baas was en nu nog hielp. Zijn neef is de echte eigenaar.We gaan alles op een rijtje zetten en dan beslissen.Groetjes
Hoja, in de andere zalen dat we hebben bezocht vroegen ze onze naam ook niet en hadden ze zichzelf ook niet voorgesteld. Dusja heb mij dat niet zo aangetrokken. Is een mooie zaal en een van de goedkoopste van die die we bezocht hadden.