Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwshoponline

14-6-2013 13:23:55
Vraagje: iemand ervaring met trouwshoponline.nl? Mijn mailadres geeft deze site weer als 'niet gecontroleerd door de fraudecontrole'...betrouwbaar? Mij lijkt de site wel heel betrouwbaar

jolma
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1008

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik14-6-2013 15:02:58

Je kunt ook altijd eens googlen, over zo'n sites bestaat er heel vaak een forum waar mensen hun ervaringen posten, ik doe dat altijd voor ik online iets koop. Je tikt dan gewoon in 'ervaringen trouwshoponline.nl' of iets in die aard

TrouwShop

Meld misbruik1-11-2013 10:15:00

Hoi,

Jammer dat wij dit berichtje nu pas zien. Wij zijn gewoon een betrouwbare webshop met een goede service.
Het kan zijn dat het mailtje een logo bevatte die de mailserver als onbetrouwbaar zag.
Het mailtje bevatte alleen een antwoord op uw vraag, jammer dat wij u niet van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,

TrouwShopOnline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...