Terug naar overzicht
Hey michele, Ik weet niet of je gekeken hebt maar je moet eens kijken als je u aantal aanduid, bij mij kwamen er kei veel verzendingskosten bij! Waardoor het best wel duur uitkomt :s. Vind ik persoonlijk.
Hoi Natascha, er is nu 50% korting op de verzendkosten waardoor deze 15 euro zijn. op de doosjes is ook 60% korting waardoor ik 96 doosjes heb voor 47,12 euro dit vonden wij nog te doen :)
Ik zou voor het eerste gaan, vind die precies "afgewerkter" dan de andere. Maar is mijn gedacht natuurlijk. Jij moet vooral je zin doen! Leuk idee trouwens!
Aah ja dat is zeker te doen dan, bij mij was het veel meer de vorige keer :). Ik vind ze beide mooi... Maar de eerste toch iets meer ;)
Ik kies ook voor de eerste!
het eerste!
ik zou ook voor de eerste gaan !!!
Ik ook! De eerste :)
het eerste is mooier en goedkoper
Hi Michèle, wil er wel nog even bij vermelden dat je bij light in the box ook steeds een extra factuur krijgt voor taxatiekosten. ik had iets besteld van 30 euro en heb nadien nog een factuur gekregen van FED EX voor 18€ wegens taxatie. Ik heb de mijn laten komen via kaartjes2go.nl voor 150 kaarten heb ik nog net geen 200€ betaald, en het leuke was dat ik het zelf ontworpen had.