Terug naar overzicht
onze priester (in Izegem) ziet er wel een moderne priester uit aangezien hij ons carte blanche geeft van wensen tijdens onze huwelijksmis. Ik weet niet of hij dit ook zit zitten. Misschien moet je hem eens contacteren:Staf Hanssens: 051 30 03 83
In Beveren is er een behoorlijk jonge priester (ongeveer 35 jaar, denk ik), nl. Bart Devos. Ik ken hem van de jongerenwerking toen hij nog in Gullegem medepastoor was en toen was hij bij ons allemaal in elk geval heel geliefd en hij stond ook voor veel open.Ik weet wel niet of hij dit zou willen doen, maar je kan het hem altijd eens vragen hé.E.H. Bart DevosTel. 051/20.21.94E-mail: priester.bart@skynet.beAls je contact met hem opneemt, wil je hem dan de groetjes doen van mij? Hij kent mij van de +17 van Gullegem. (het buurmeisje van Femke)Het allerbeste ermee!Maaike
Maaike,Ik heb bart nog niet kunnen bereiken, maar denk dat hij daar ook wel niet voor open zal staan..Ze mogen het gewoon niet doen.Marisa,EH Hanssens heb ik wel aan de lijn had, idd een hele toffe man, maar hij kan en mag dit ook niet doen.Dus alle 2 bedankt voor je reactieGroetjes Mieke