Terug naar overzicht
wij hebben een bestaande foto van onze woef genomen. Drukker heeft er dan een grijs/witte foto van gemaakt met blauw halsbandje en dan blauwe tekst mijn baasjes gaan trouwen. Www.nathing.be is wel in hasselt. Is een lange smalle uitnodiging. Kostte 80 euro voor 50 exemplaren zonder de envelop :) uk ben er heel tevreden over en krijg enkellelke reacties over de woef :)
ik heb bij kaartje2go besteld. 70 vierkante kaartjes van 14x14 met gratis enveloppen voor 111,90euroIk heb het ook zelf ontworpen en gebruikte op de voorzijde een bestaande foto van onze tweeling, witzwart gemaakt en dan er ook opgezet "onze mama & papa gaan trouwen".Kan je perfect zelf doen hoor. Bij carddreams heb ik van hun voorbeelden mijn receptiekaartje besteld.
Hoi Naomi, Ik ben van Leuven maar werk in heel Vlaanderen. Uiteraard kan ik zorgen voor een mooie foto van jullie voor de uitnodigingen, ook al werk je met iemand anders bij het huwelijk. Bekijk dus zeker mijn website eens en stuur me een mailtje voor meer info als je geïnteresseerd bent.Groetjes,Roeland---