Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stelen uit enveloppendoos

15-6-2013 10:15:30
Hallo iedereen.

Wij zijn hier druk aan het voorbereiden en zijn nu bezig met de enveloppendoos. Ik krijg hier net te horen enkele koppels die een jaar geleden getrouwd zijn, dat er soms uit de enveloppendoos gepikt wordt. Hele omslagen of gewoon enkel het geld uit de omslagen.

Aan de reeds getrouwden: Heeft nog iemand dit probleem gehad?

Aan de bruidjes en bruidegommen in spe: Hoe gaan jullie de enveloppendoos in het oog houden (zetten jullie er iemand naast en nemen jullie ze weg als iedereen er is of...)?

kurt
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1570

Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:26:05

Wij hebben voor de zekerheid een slot gemaakt aan onze zelfgemaakte enveloppendoos

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:55:59

Ik denk dat zodra iedereen er is we ze gaan weg zetten...wat eigenlijk erg is hé want tenslotte zijn het familie en vrienden op je feest

edith
29-6-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:58:11

wij hebben al gezegd tegen elkaar dat we het geld er gewoon zullen uithalen en veilig wegstoppen.

Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 11:18:51

Bij onze feestzaal is een klein zaaltje boven en daar is een kluis, waar we het geld zullen in steken als iedereen er is. Die kluis zal er toch ook wel met een reden zijn, denk ik. Hoe erg het ook is.

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik15-6-2013 13:54:57

Hoi! Wij hebben onze enveloppedoos zelf geknutseld (hout en papier maché) met als gevolg dat er enkel een gleuf in zat om ze erin te doen maar niemand er één kon uithalen. Wij hebben dan zelf de doos opengesneden.

Veel feestzalen zetten de doos ook weg (bv in een kantoortje) om hem veilig te houden.

groetjes!

Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik15-6-2013 14:05:30

Er zijn feestzalen die zelf een enveloppedoos met slot voorzien, dit vraag je best eens na bij jouw feestzaal.

kurt
24-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 14:52:02

Bedankt voor de reacties!

We zullen onze zelfgeknutselde doos dan maar vervangen door een kistje met slot en ze nadat iedereen er is wegnemen. Erg eigenlijk dat je zelfs daaraan moet denken, het zijn inderdaad tenslotte allemaal vrienden en familie :s

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik15-6-2013 20:21:29

O jeetje, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! 't is eigenlijk wel erg dat een mens daar ook moet mee rekening houden. pffff....

frida
6-2-2010
 Meld misbruik16-6-2013 9:25:24

eigenlijk erg he dat mensen dat durven doen!!!!

kurt
24-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 9:50:37

Ik was heel teleurgesteld, wij hebben een hele leuke originele doos gemaakt uit een oude schoendoos die we dus totaal niet kunnen gebruiken omdat mensen zich dus blijkbaar voor niets schamen :'-(

Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:50:07

Ik zou deze doos zeker blijven gebruiken hoor Kurt. Eigenlijk staan jullie tijdens de receptie, als iedereen jullie komt begroeten, toch zo goed als naast die doos? Ik zou dan gewoon daarna het geld uit de doos halen en op een veilige plek leggen. Het zou zonde zijn als je zoveel tijd gestoken had in zelf iets maken en dat dan niet kunnen gebruiken...

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik17-6-2013 14:21:06

Hey,
wij hadden een doos in de vorm van een hart. Je kon die eigenlijk ook open doen, maar er zaten 2 linten rond. Dus dan moest eerst het lint eraf gehaald worden, doos open, enveloppe eruit, en lint er opnieuw zo terug rond. Dat zou zéker opgemerkt zijn! Bij ons stond de doos ook vlak bij de 'bar', en de personen achter de bar hielden die mee in 't oog.
Kan je het ook niet afwerken met een mooi lint ofzo? Zodat de doos toch niet zomaar open kan gemaakt worden? Het zou idd zonde zijn als je je zelfgemaakte doos niet zou kunnen gebruiken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...