Terug naar overzicht
Wij hebben voor de zekerheid een slot gemaakt aan onze zelfgemaakte enveloppendoos
Ik denk dat zodra iedereen er is we ze gaan weg zetten...wat eigenlijk erg is hé want tenslotte zijn het familie en vrienden op je feest
wij hebben al gezegd tegen elkaar dat we het geld er gewoon zullen uithalen en veilig wegstoppen.
Bij onze feestzaal is een klein zaaltje boven en daar is een kluis, waar we het geld zullen in steken als iedereen er is. Die kluis zal er toch ook wel met een reden zijn, denk ik. Hoe erg het ook is.
Hoi! Wij hebben onze enveloppedoos zelf geknutseld (hout en papier maché) met als gevolg dat er enkel een gleuf in zat om ze erin te doen maar niemand er één kon uithalen. Wij hebben dan zelf de doos opengesneden.Veel feestzalen zetten de doos ook weg (bv in een kantoortje) om hem veilig te houden. groetjes!
Er zijn feestzalen die zelf een enveloppedoos met slot voorzien, dit vraag je best eens na bij jouw feestzaal.
Bedankt voor de reacties!We zullen onze zelfgeknutselde doos dan maar vervangen door een kistje met slot en ze nadat iedereen er is wegnemen. Erg eigenlijk dat je zelfs daaraan moet denken, het zijn inderdaad tenslotte allemaal vrienden en familie :s
O jeetje, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! 't is eigenlijk wel erg dat een mens daar ook moet mee rekening houden. pffff....
eigenlijk erg he dat mensen dat durven doen!!!!
Ik was heel teleurgesteld, wij hebben een hele leuke originele doos gemaakt uit een oude schoendoos die we dus totaal niet kunnen gebruiken omdat mensen zich dus blijkbaar voor niets schamen :'-(
Ik zou deze doos zeker blijven gebruiken hoor Kurt. Eigenlijk staan jullie tijdens de receptie, als iedereen jullie komt begroeten, toch zo goed als naast die doos? Ik zou dan gewoon daarna het geld uit de doos halen en op een veilige plek leggen. Het zou zonde zijn als je zoveel tijd gestoken had in zelf iets maken en dat dan niet kunnen gebruiken...
Hey,wij hadden een doos in de vorm van een hart. Je kon die eigenlijk ook open doen, maar er zaten 2 linten rond. Dus dan moest eerst het lint eraf gehaald worden, doos open, enveloppe eruit, en lint er opnieuw zo terug rond. Dat zou zéker opgemerkt zijn! Bij ons stond de doos ook vlak bij de 'bar', en de personen achter de bar hielden die mee in 't oog.Kan je het ook niet afwerken met een mooi lint ofzo? Zodat de doos toch niet zomaar open kan gemaakt worden? Het zou idd zonde zijn als je je zelfgemaakte doos niet zou kunnen gebruiken!