TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
krista
9-8-2013
|
16-6-2013 10:47:02
Een fijne tijd he Sofie, ik mag do mijn kleed gaan passen. Ik heb het begin oktober vorig jaar besteld en eind januari was het al binnen. Als jij je er niet goed bij voelt, bel dan nog eens terug naar de winkel. Mss is het al binnen maar hebben ze nog geen tijd gehad om jou te bellen. Ze zullen dat wel begrijpen. Geniet nog van je voorbereidingstijd want het kort af he ;-). Groetjes x
|
|
natascha
14-6-2014
|
16-6-2013 15:38:14
Leuk leuk leuk allemaal :). Welke dingetjes heb jij gekocht als bedankjes? Ik verander elke keer als ik iets zie :D
|
|
krista
9-8-2013
|
16-6-2013 16:53:48
Hoi Natascha, wij geven bedrukte pennen aan onze gasten. En daaraan een strasszakje met hartjesbruidssuiker aan.
|
|
natascha
14-6-2014
|
16-6-2013 16:55:09
Ah dat is leuk krista!
|
|
Sofie
17-8-2013
|
17-6-2013 8:15:56
Krista - Tis echt een zalige tijd! Ik ben er volop van aant genieten. De grote dag zal voorbij vliegen, maar die voorbereidingen van het afgelopen jaar waren ook al superfijn. :D
Natasha - Wij gaan van die kleine witte doosjes geven (zo van die doosjes geschikt voor 2 pralines) met een groen strikje errond, en dan gevuld met groene doopsuiker en witte hartjes erbij. :) Ik ga ook proberen om er een klein bedankkaartje aan vast te maken, dat ik dan zelf schrijf, zoiets persoonlijks vind ik zelf ook altijd leuk om te krijgen op een trouwfeest.
|
|
natascha
14-6-2014
|
17-6-2013 11:06:50
Hey sofie,
Waar heb je die hartjes gekocht? Was dat in de Ava? Die doosjes ook bij Ava? Kan je zo'n dingen ook in de Makro kopen? Dat wist ik niet, mja kom daar ook bijna niet :)
|
|
Sofie
17-8-2013
|
17-6-2013 12:58:05
De doopsuiker was per kg 2 euro goedkoper in de Makro, en da's exact dezelfde als die ze bij de Ava hebben. Alleen de witte hartjes hadden ze niet in de Makro, die heb ik in de Ava gehaald. Daar hebben ze die hartjes trouwens in verschillende kleuren, altijd leuk. :)
Die doosjes vind je gewoon in de Ava, je hebt ze nog in verschillende kleuren ook (wit, goud, en zilver dacht ik...) Wij hebben de 'pralinedoos'-vorm genomen, maar je hebt ze ook in kubusvorm.
|
|
natascha
14-6-2014
|
17-6-2013 14:05:55
Ja ben al is in de Ava gaan kijken voor doosjes enzo. De doopsuiker had ik toen niet naar gekeken omdat ik eerst m&m's wou laten maken maar ga dat toch niet doen. Merci voor de tip dat ze in de Makro toch iets schelen, al denk ik dat ik wel voor de hartjes ga gaan :).
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|