Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel gezocht

16-6-2013 16:05:09
Weet er iemand een winkel (liefst omgeving Antwerpen) waar ze mooie sluiers verkopen?
Ik heb mijn kleed bij La Tiara gekocht en daar had ik maar de keuze tussen 3 sluiers

Stephanie
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 668

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 17:56:12

Ik heb mijn sluier gekocht bij Jagré outlet (Quellinstraat). Hij is lang met veel versiering. Ik weet niet of ze er nog hebben en veel keuze hebben. ik was direct verkocht aan de eerste die ze toonden. je hebt van Jagré nog hun winkel in Deurne waar ze misschien meer keuze hebben.

pinki
13-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 22:24:38

hey ik heb mijn sluier besteld op het internet bij bruid online.be
ik heb een sluier van 3 meter met de hand gemaakte borduursel en parels voor 190 euro en ze hebben er verschillende modelletjes xxxx

Marita

Meld misbruik17-6-2013 15:55:51

hey Stephanie,
bij Het Bruidparadijs in Merksem hebben ze een zeer grote keuze in sluiers ... van kort tot extra lang ... van goedkoop tot extra duur.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Sabrina
29-8-2009
 Meld misbruik18-6-2013 8:09:53

Hey Stephanie

Ik heb nog een sluier van mijn huwelijk maar had op laatste moment wegens heel goed weer om hem niet aan te doen, er is niets aan, nooit gedragen en ik verkoop hem voor 100 euro, mocht je foto willen mail mij naar db_sabrina8@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...