Terug naar overzicht
wij voorzien 1 per koppel, onze feestzaal zei dat het zo het meest gangbaar is. Maar wij hebben verschillende vrijgezelle vrouwen, en ik weet niet wat we daar mee gaan doen, als ik die elk een menu moet geven staat tafel vol, dus ik denk ook 1 per 2 personen maar ik zal er meerdere printen voor moesten ze het allebei willen meedoen naar huis.
Nemen mensen dat mee naar huis? Nooit gehoord...
wij zetten 5 menu kaartjes per ronde tafel van 10 xxx
We gaan op de eretafel één per koppel zetten en op de andere tafels drie per tafel.
Van vrienden en familie hoor ik dat zeker niet iedereen dat mee naar huis neemt. Sommigen steken na de koffie een menu in hun handtas om dit thuis te bewaren samen met de uitnodiging De meesten doen dit niet en vergeten dan op het einde (na vele wijntjes) eentje mee te nemen! Wij hebben op het huwelijk van goede vrienden na afloop van het feest van de lege tafels enkele menu's mee naar huis genomen voor het geval iemand van de dichte familie die het vergeten was er één wou, maar niemand heeft er achteraf naar gevraagd.
Wij hadden geen menu's en niemand heeft dit gemist.. We waren van het principe dat men uiteindelijk toch geen keuze had met betrekking tot de menu en wouden vooroordelen op basis van omschrijvingen vermijden (kwestie van eerst te proeven voor ge zegt dat ge iets niet eet).. Groetjes, Veerle
onze menu is rond een theelichtpotje, waarop onze namen en de datum gegraveerd is, denk dat die zullen meegenomen worden