Terug naar overzicht
Er is volgens mij een outlet in Deinze van Pierre Yves. En een kleine outletwinkel in Maasmechelen die Nova heet. Hier ben ik eens gaan kijken in het begin van mijn zoektocht. Mooie trouwkleedjes voor 400 tot 800 euro, maar je moet geluk hebben dat jouw maat er net tussenzit.
Hoi Els,welk prijsklasse had jij in gedachte?Anders zou ik jou Youniek in Turnhout aanbevelen.Ze hebben jurken vanaf 399 euro dacht ik en de duurste was 900 euro.www.youniekbruidsmode.be Veel plezier en succes in je zoektocht ;-).
hey els,bij de winkel tati in leers vindt je heel mooie trouwjurken!!al vanaf 150 euro ook vindt jer kleedjes voor bruidsmeisjes!!!veel plezier met je zoektocht
Ik ben naar jagre gegaan in antwerpen
in Brasschaat bij Anne - Sophie
Outlet van lasposa (ergens tegen Kortrijk) is zeker aan te raden! Prijzen tussen 300 en 500 euro. Het mijne kwam van 1600! KACHING!
Mijn getuigen hebben hun kleedje gekocht in Inno. Daar liggen de prijzen rond de €200. Zowel lange als korte kleedjes...
Mijn kleed komt van de outlet bij Bruidsmode Steven in Torhout . Echte outlet prijzen , super goede service , niets is teveel gevraagd en alles is mogelijk . Je hoort het , k zou deze winkel bij iedereen aanraden
eens kijken op volgende website. Alle jurken aan €390.http://www.victoriasbruidsmode.eu/
www.boutiquecouture.be