Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Shoes of Prey

17-6-2013 8:05:23
Beste bruidjes,

Ik sta op het punt te bestellen bij shoes of prey, want ik heb pas 10 paar schoenen besteld bij brandos.be, en daar zat geen enkel paar tussen dat ik écht mooi vond, en dat écht goed zat, allemaal een beetje zo zo. En aangezien ik zo veel goede dingen gehoord heb over shoes of prey, dacht ik daar mijn geluk misschien eens te wagen...

Enkele vraagjes aan hen die er al besteld hebben of er via via iets van weten:

- Komen ze effectief aan binnen de 6 weken zoals ze beloven? Want onze trouw is toch binnen een 11-tal weken, zou dan niet willen dat het uitloopt, dan is het écht maar last-minute he...

- Is er iemand die een ivoren kleed heeft, en daar een bijpassende kleur bij gevonden heeft? Ik heb nu een paar 'ontworpen' in Italian silk ivory, maar ik had eigenlijk liever leer gehad. Is er iemand die ze in leer besteld heeft dat toch niet spierwit was? Ik vind die snakeskin of fishprint ook wel leuk, maar ook daar weer, spierwit zou niet onder mijn kleed passen...

- Ik heb vrij brede voorvoeten. Doorgaans knellen pumps mij nogal rond de voorvoet en vooral aan mijn tenen. Is er iemand die een bredere breedte-maat genomen heeft, en zo ja, was dat dan goed, of te breed? Ik zou denk ik maar voor ééntje breder gaan, want zó heel erg breed zijn mijn voeten nu ook niet.

Ook andere opmerkingen en ervaringen mag je gerust delen!

Alvast bedankt!

Een bruidje met een wanhopige schoenenzoektocht

Alexandra
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 702

bride
26-8-2017
 Meld misbruik17-6-2013 12:01:12

Ik heb hun gecontacteerd voor schoenen op maat te laten maken aangezien ik getuige ben op een bruiloft en een lang zachtgele avondjurk aanheb. vond er ook geen bijpassende schoenen voor.

Heb een foto van mijn jurk naar hun opgestuurd en ze hebben mij enorm goed geholpen qua kleur van schoenen en model van schoenen dat op het kleed paste.
Heb uiteindelijk niet bij hun besteld omdat ik dan toch een paar schoenen heb gevonden die op mijn jurk paste.
Maar ze waren super vriendelijk en heel behulpzaam. dus ik zou hun zeker eens contacteren en je problemen-vragen aan hun voorleggen!

lynn
5-10-2013
 Meld misbruik20-6-2013 10:27:31

ik heb er ook schoenen besteld en ze kwamen al na vier weken aan!
Ze waren heel mooi verpakt en de schoenen zaten meteen goed.

Ik heb ze nog niet kunnen passen samen met mijn kleed maar tot nu toe heb ik geen klachten over hen!

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik22-6-2013 3:23:12

Ik ben getrouwd met schoenen van Shoes op prey. Ik had ze denk ik na 5 weken (in elk geval sneller dan beloofd) en ze zitten nog steeds prima. Met de rest kan ik je niet echt helpen, maar qua levertijd zou ik me in elk geval geen zorgen maken!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 8:32:06

Ik heb ze ondertussen ook besteld! Ik heb hun gemaild en mijn vragen voorgelegd, en zij verzekerden mij dat dat ivoor satijn wslk de beste kleur ging zijn, en dat de levertijd geen probleem was, zij zeggen verwachte aankomst eind juli... Fingers crossed :-)

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes!

lynn
5-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 16:05:21

Ik heb er ook mijn schoenen besteld.
Ze waren er al na vijf weken en zaten meteen goed!
Ben heel tevreden over hun service.
De schoenen zijn ook leuk verpakt!

nu de schoenen nog wat verder inlopen en we zijn klaar voor de grote dag!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik16-8-2013 15:38:38

Ik heb de mijne teruggestuurd uiteindelijk. Ze waren niet zo mooi verwerkt en ze zaten niet goed :-( Was wel héél tevreden van de vriendelijke service, en ze hebben mijn geld al terug gestort nog voor dat ze de schoenen terug hadden. Dus zeker een aanrader maar mij hebben ze niet kunnen helpen... Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...