Terug naar overzicht
Ik heb hun gecontacteerd voor schoenen op maat te laten maken aangezien ik getuige ben op een bruiloft en een lang zachtgele avondjurk aanheb. vond er ook geen bijpassende schoenen voor.Heb een foto van mijn jurk naar hun opgestuurd en ze hebben mij enorm goed geholpen qua kleur van schoenen en model van schoenen dat op het kleed paste.Heb uiteindelijk niet bij hun besteld omdat ik dan toch een paar schoenen heb gevonden die op mijn jurk paste.Maar ze waren super vriendelijk en heel behulpzaam. dus ik zou hun zeker eens contacteren en je problemen-vragen aan hun voorleggen!
ik heb er ook schoenen besteld en ze kwamen al na vier weken aan!Ze waren heel mooi verpakt en de schoenen zaten meteen goed.Ik heb ze nog niet kunnen passen samen met mijn kleed maar tot nu toe heb ik geen klachten over hen!
Ik ben getrouwd met schoenen van Shoes op prey. Ik had ze denk ik na 5 weken (in elk geval sneller dan beloofd) en ze zitten nog steeds prima. Met de rest kan ik je niet echt helpen, maar qua levertijd zou ik me in elk geval geen zorgen maken!
Ik heb ze ondertussen ook besteld! Ik heb hun gemaild en mijn vragen voorgelegd, en zij verzekerden mij dat dat ivoor satijn wslk de beste kleur ging zijn, en dat de levertijd geen probleem was, zij zeggen verwachte aankomst eind juli... Fingers crossed :-)Bedankt voor jullie reacties!Groetjes!
Ik heb er ook mijn schoenen besteld.Ze waren er al na vijf weken en zaten meteen goed!Ben heel tevreden over hun service.De schoenen zijn ook leuk verpakt!nu de schoenen nog wat verder inlopen en we zijn klaar voor de grote dag!
Ik heb de mijne teruggestuurd uiteindelijk. Ze waren niet zo mooi verwerkt en ze zaten niet goed :-( Was wel héél tevreden van de vriendelijke service, en ze hebben mijn geld al terug gestort nog voor dat ze de schoenen terug hadden. Dus zeker een aanrader maar mij hebben ze niet kunnen helpen... Groetjes!