Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen uitgebreid verslagje ;-)

17-6-2013 10:07:46
hoi dames,

zaterdag was het mijn beurt om men vrijgezellendag te vieren. Ik had de week ervoor mijn eerste opdracht in men brievenbus ontvangen : ik moest een brunch maken voor 9personen, de briefjes van de winkel moest ik bijhouden want dat moest ik terug verdienen. Ook moest ik een speetch voorbereiden waarin ik hen welkom heet.
Ik had men brains even laten werken, en ik kwam op het idee om rond te vragen of er mensen waren die iets hadden liggen ... ik kreeg er ENORM veel reactie op!
eieren, cornflaces, boter, confituur, yoghurt, beleg, soep, chocolade broodjes, croissantjes, sausseizebroodjes, cava, fruitsap, melk, broodjes om af te bakken, en praline had ik allemaal bij elkaar!!!! Super toch?
de lady's arriveerden om 11.15u bij me thuis waar ze dus ook schrokken met wat ze allemaal zagen. Toen ik hen in men speetch vertelde dat het mij NIETS gekost had, want dat alles was gesponserd, weerklokt er : Wooooooow, en een applausje (hihi)
Nadat we lekker hadden gegeten, was het tijd om men kleren aan te trekken.
Ze hadden een mooi lang rood kleed voor me, met een rood vestje (voor als het fris werd) en zwarte vleugeltjes, en rode duveloortjes om in men haar te doen. Men dochterje van 4 ging even later aankondigen dat ik klaar was, en dat ik mocht komen, ze vond het geweldig! ze zei : ons mama is een vogel nu want ze heeft veugels. ;-)
Ik kreeg ook een mand met allerlei spulletjes in : snoepjes, boekjes,potloodjes, ballekes, speelgoed voor kindjes , ... dat ik moest verkopen.
om 13.00 vertrokken we met de auto, ik wist niet waarheen! We reden naar het station in Turnhout dus kon ik al wel raden dat we met de trein gingen. maar waar naartoe??
we zaten dus op de trein, toen ik even verder in de volgende wagon de conductrice zag komen. ik maakte de dames er attent op dat ze hun kaartjes moesten nemen.
OEI, wie heeft die??? jah, niemand dus e! ik kon op een paar hun gezichten aflezen dat het een grapje was ... Toen de madam eenmaal bij ons stond, en ze achter de kaartjes vroeg, moest ik het maar uitleggen van hen aan haar!
ik zei : mevrouw, tis ni waar zene, ze zitte ergens in een sjakos ...
NEE, niemand heeft die! ? oei, jah, wa nu? Toen vroeg er iemand wat het zou kosten voor een boete, 12,50euro per persoon .. oei ja, en zoveel heb je nog ni zeker om ons boete ook te betalen? Toen kreeg ik het natuurlijk wel warm, want die bleven volhouden!!! De conductrice begon ook al eenbeetje aan te dringen.
Na eenbeetje te discutieren met iedereen, deed ineens de mevrouw haar tas open en zei : alle vooruit, hier zijn jullie tickets, en een prettige dag nog verder, en proficiat met je trouw! Iemand van de lady's was het van te voren dus even gaan zeggen en had de kaartjes al afgegeven, die deed dus ferm mee e! Zalig vond ik da, hahahaha
Ik had gezien op de tickets dat we naar Antwerpen gingen. Ik dacht : oh de Meir e, daar gaan ik moete verkopen en opdrachte moete doen.
Ni naar de Meir dus. we liepen richten Aquatopia ... maar daar ginge we ni binne. wachten op de tram. ik ken dus NIKS in antwerpen en wist ook ni waar we nartoe gingen ... ik moest raden, maar das ni simpel als ge der niks kent e ;-)
Ik kreeg als tip : de kaai
SINKSEFOOOOOR!!! mega ... daar kreeg ik men opdrachten :
-verkoop zoveel mogelijk uit je mand
- zing en dans op een liedje van Get Ready met 5 personen (niet van onze groep)
- maak zelf een snackje bv hamburger en eet hem gratis op
-supporter voor ons op de kamelenrace door de microfoon
-aan een attractie iets door de micro roepen
-samen in een attractie en je mag zelf kiezen wat we doen

1ste opdracht ging goed, men mandje was zeker half leeg
2de van het liedje : we kwamen een andere groep vrijgezelle tegen en die hebben me dan geholpen met het liedje: Men liefde voor jou is diep zo diep ... oo my god!!!
3 ik heb een suikerspin gemaakt, en ook mogen opeten :-)
4 is ook inorde gekomen, en ik mocht gratis meedoen van de uitbater .. supporteren en zelf meedoen, das ni simpel zene. maar ik was toch 3de geeindigd
5 hebben ze goedgekeurd omdat ik dat me de kamelenrace al had gedaan
6 aangezien we met 2zwangere dames zaten, was het niet gemakkeijk om iets te zoeken om samen te doen ... dan hebben we maar eendjes gevangen!
Om 6u vertrokken we weer richting Turnhout, in de trein kreeg ik ook nog een opdracht om nog door te verkopen op de trein. Dat ging ook vlotjes ...
In turnhout aangekomen stond er nog een lady op ons te wachten die mee aansloot met de groep. We reden richting Mol, waar we iets gingen eten.
Na het eten kreeg ik men volgende opdrachten :
1 verkoop zoveel mogelijk spullen (mand werd aangevuld met gekke dingen : condooms, fluitjes met vorm van piemels en borsten, waterpistools in vorm van piemels, handboeien, strings, en snoep
2 dans op het liedje : kom pak je lasso maar
3 zoek 8 mannen met de naam die wij op jou lichaam schrijven, verf hun lippen en laat ze een zoen geven op de naam
4 teken de tattoe's van Jo op iemand zijn lichaam
5 drink met een rietje naar keuze, een alcoholise drank naar keuze adfundum leeg

de eerste ging weer goed! de fluitjes allemaal verkocht, handboeien ook, 5 strings, 3waterpistools, een paar condooms, en veel snoep
2 was ik vergeten daar maar is nog inorde gekomen op de laatste locatie
3 is ook gelukt want het waren vrij simpel namen die ze schreven : tim, wim, jo, peter, jef, wesley, mark, en koen
4 niet gelukt omdat ik er niet meer aandacht ...
5 ze kwamen af met een rietje van 1meter! probeert daar maar is mee te drinken. Maar het is me toch gelukt

Om 2u vertrokken we daar richten de wijkfeesten hier, waar men ventje ook was met zijne groep. we waren natuurlijk blij dat we elkaar weer zagen. Even later stond ne maat van ons achter de micro ... ik moest op ne stoel kome zitte int midde van de tent, waarom wist ik ni. Jo moet nog 1 opdracht volbrengen .... inderdaad, STRIPPEN VOOR MIJ!
Hij deed het geweldig, hahaha! wat ik ni wist was da ze hem ne string hadde aangegeven met een duveltje aan vanvoor, was dus lache als ik da zag
Om half 4 zijn we daar me zen alle vertrokke, want der was een groepke gasten waar de mannen voordien iets mee voor hebbe gehad ... ze hadde bij men ventje vloeibare xtc in zen drinke gedaan : hij was verkleed in gevangene, en hij moest drinken uit nen bol en hij moest zen drinke krijge van ander mense ... jah, dus 1ne van dieje groep had cola in Jo zene bol gedaan waar xtc inzat! Gelukkig had hij het door, en zijn ze verstandig genoeg geweest om die cafee te verlaten
Maar in de tent waren die kerels dus ook, en die waren aant uitdagen. Belachelijk gewoon! Maar het was ne SUPER avond, iedereen heeft zich super geamuseerd.
Nu nog 11dagen voor de grote dag!!!!

groetjes van mij ;-)

smili
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 878

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 10:31:43

ooh wauw zo leuk zég, leest echt als een super leuke dag!
waar jij en Jo van genoten hebben alsook je vriendinnen;
super verslag!

wij hebben as zaterdag onze vrijgezellen, zijn benieuwd.
het enige wat we nu weten is dat we zaterdag om 9u klaar moeten staan, en dat we de kids al naar oma moeten brengen om 8u30.
meer niet ... oh zo spannend ...

viki
18-10-2013
 Meld misbruik17-6-2013 12:05:44

Super, wat een leuke dag.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik17-6-2013 12:13:27

hahahaha een vogel :-) schitterend!

geniet nog na en... aftellen nu!!

x

ERITIA
23-8-2013
 Meld misbruik17-6-2013 15:38:09

Klinkt naar mijn zegge dat ze er enorm hun werk in gestoken hebben om jou een fantastische vrijgezellen te bezorgen. Super de mijne gaat door op 3/8/13 kijk er al naar uit zeg.....

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik17-6-2013 18:01:58

Hey meid, Klink super goed. Geweldig dagje. En het is niet erg dat je de confituur niet bent komen halen. Hebben de kindjes meer.;-) Wel jammer van wat ze bij Jo gedaan hebben. Maar dat kon blijkbaar de pret niet bederven. Liefs Caroline

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 21:16:21

Wat heb jij nogal moeten werken .
Super dat je vriendinnen zoveel moeite gedaan hebben .

Wel jammer van dat xtc gedoe.
Heel flauw van die gasten, ik zou razend zijn

En nu aftellen he, enjoy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...