TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kris
|
17-6-2013 10:36:24
als het materiaal binnen staat...en de ceremonie gaat in de tuin door....dan ga je er ook niet veel aan hebben dat er iemand binnen een cd'ke zal opleggen?
|
|
sanne
13-9-2014
|
17-6-2013 10:52:57
neenee, de boxen hangen buiten op! :)
|
|
kris
|
17-6-2013 11:24:50
als ze buiten hangen, zijn het boxen van de zaal? Dan moet er iemand van de zaal op play duwen. En hopelijk kunnen ze van binnen zien wat er in de tuin allemaal staat te gebeuren :-)
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
17-6-2013 11:44:20
Beetje raar uiteindelijk allemaal van de zaaleigenaar. Een live zanger met versterker is niet toegelaten. Muziek op cd, dat eveneens via een versterker wordt afgespeeld, mag dan weer wel. Wat zijn decibels...wanneer is iets "te luid"?
Indien iemand van in de zaal het mengpaneel bedient, zal hij ook het verloop van de ceremonie goed moeten kennen en kunnen opvolgen, om alles op het juiste moment te kunnen starten en stoppen. Aan te raden is het mengpaneel op voorhand ook eens uit te testen (indien het iemand uit je kennissenkring is), zodoende niet met "te luid" of "te stille" volumes geconfronteerd te worden tijdens de ceremonie.
grtz
|
|
sanne
13-9-2014
|
17-6-2013 11:46:30
Mja, inderdaad...
Ze hebben het ons niet makkelijk gemaakt. De boxen zijn van de zaal en de eigenares heeft al duidelijk gemaakt dat het zaalpersoneel zich daar niet mee bezig houd...
Bij nader inzien toch voor life gaan dan?
|
|
Patrick
|
17-6-2013 14:14:49
Als dat ergens in de namiddag is kan er dan geen Dj redding geven met ergens een camera en monitor. Probleem direct opgelost op die manier, gaat wel wat kosten maar tenminste geen afgang tijdens de ceremonie. Als dat een zaaluitbater is met wat service naar zijn klant toe kan dan toch geen probleem opleveren. Anders gaan voor live en uitbater laten voor wat het is, je maakt duidelijk dat ze zich daarmee niet bezighouden, dan kan hij ook niet veel eisen gaan stellen. Succes.
|
|
Patricia
|
17-6-2013 15:30:40
En mochten jullie toch voor live gaan, kan ik jullie wellicht van dienst zijn :-) www.patriciafoort.nl voor meer informatie of natuurlijk mijn account hier. Veel succes met beslissen. Groeten, Patricia
|
|
Trouwfuif.com
|
17-6-2013 17:58:12
Ik gebruik hiervoor draadloze luidsprekers. In 2 minuutjes staat alles klaar: draadloze mic Sennheiser, statief en CD-speler inclusief. Ik bedien dit dan ergens op de achtergrond. Met een afgedrukte versie van de ceremonie gaat dit perfect. Groeten, Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
sanne
13-9-2014
|
17-6-2013 21:32:08
Hey Thierry, Bedankt voor u reactie. En wat vraag jij daar juist voor? Je kan me ook altijd mailen: sanne.van.lierde@gmail.com Grt Sanne.
|
|
kris
|
18-6-2013 14:09:31
hopelijk mag Thierry's voorstel dan wel.....maar wat is dan het verschil met "dat iemand (al of niet in meervoud) geen versterker mag gebruiken?? Zou de zaal niet bedoelen: er mag enkel buiten gebruik maken van de boxen van de zaal (die buiten hangen) en de installatie van de zaal (die binnen staat). Toch maar eens goed navragen aan de zaal...ik vind dat die trouwens nogal moeilijk doen (als het zo is) en niet echt klantvriendelijk zijn.
|
|
kris
|
18-6-2013 14:17:45
@Patrick: er staan allicht een pak dj's te springen om met camera en monitor aan de slag te gaan....lijkt mij niet de specialiteit van en de omschrijving van een dj. Maar alles kan natuurlijk, er zijn er zelfs die de bollen ijs uit de ijskar scheppen en de genodigden bedienen alvorens ze de openingsdans opzetten (onder het mom van zo leer ik mn publiek kennen ????). Enfin, dat laatste deed hier nu efkes niet terzake :-)
|
|
Patrick
|
18-6-2013 15:19:20
@ Kris: ik bedoelde natuurlijk iemand die het materiaal heeft (vriend of videograaf als hij tenminste aanwezig is)en het is handig als je met veel overweg kan op een huwelijksfeest, heb zelfs al fotografen bezig gezien met naald en draad op fotoshoots. Ik bedoel maar dat er altijd oplossingen zijn om de trouwers uit de nood helpen, daar zijn we voor hé. Want het zaalpersoneel moet dus luisteren naar hun werkgever, wij zijn op zo 'n momenten welkom als er zich een probleempje voordoet al is het maar om een das te maken. En alles voor onze klanten. Groeten.
|
|
kris
|
18-6-2013 15:34:54
tuurlijk Patrick....alles kan en soms is een mens daar zelfs veel te onnozel in! Maar ga er hier niet over uitwijden om de regels van het forum niet te overtreden en de eigenaars niet tegen de schenen te stampen.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|