Terug naar overzicht
Ik denk dat je dat zelf kan kiezen... Bij ons zijn er toch geen vaste regels. :)Ik zou denken, op de eerste rij de ouders en de getuigen ernaast, omdat die toch makkelijk naar voren moeten kunnen komen. De grootouders zou ik dan op de 2e rij zetten. Maar dat ligt aan de grootte van je kerk natuurlijk, bij ons zou het niet gaan om hen ook nog op de 1e rij te zetten.
Wij hebben een ceremoniemeester en bij ons is het zo: mijn ouders aan mijn kant. Eerst mijn vader, dan mijn moeder, mijn broer (mijn getuige) en schoonzus. Andere kant is eerst zijn moeder, dan vader, zijn zus (zijn getuige) en schoonbroer.Zodat het iedere keer man - vrouw is.
Je moet niks, je mag alles :-) wil ik maar zeggen dat je dat dus zelf kunt kiezen... Wij gaan dat niet doen familie bruid langs ene kant, familie bruidegom andere kant... Je wordt allemaal familie van elkaar dus wij gaan dit mengen... Ik ben zaterdag naar een trouw gaan kijken maar dit was met een suite en daar was het wel zo kant bruid zat links, kant bruidegom zat rechts met idd eerst de moeders, vaders, broers/zussen en partner... op 2de rij zaten dan de grootouders