Terug naar overzicht
Eerst en vooral, proficiat! En ten tweede, je kunt misschien appels in je tafelversiering verwerken (the big apple?) Wel een heel mooi idee!
Hey LauraIk ben ook gevraagd in Central Park ;). Tof he! Mss in je dessert New York cheesecake steken? Kheb ze daar gegeten en ze is hemels. Voor de rest denk ik nog eens na ;).
Als vervoer een NY cab, of een Amerikaanse schoolbus?
Om de mensen aan de juiste tafel te zetten, een metro ticket naar hun bestemming. Amerikaanse bedankjes. Een Amerikaanse brievenbus als enveloppendoos. Een NY skyline als back drop voor foto's. Een vrijheidsbeeldkroon als prop voor vb photobooth. Intrede in de zaal op het liedje van Sinatra... Ik kan nog wel ff doorgaan lol!
Amaaaai Rebecca, superideeen !! Van mij mag je nog wel wat doorgaan hoor ;-))
Ik ga hier nog ff brainstormen en kom nog terug!
Hoi,omdat wij op huwelijksreis gaan naar NY, werken wij in het thema NY. Onze uitnodiging bevat de skyline en we hebben ook gewerkt met het logo 'L hartje M' (initialen en het typische hartje van NY in onze kleuren grijs en geel). Dit hebben we ook als sticker op onze bedankjes gekleeft. Het zijn buisjes met daarin gele en ivoren m&m's (Amerikaans, wel in Londen gehaald :)) en de sticker erop. Voor de rest werken we ook met de typische tafelnamen, we zorgen ook voor een extra blad met info (wikipagina) zodat de gasten wat info hebben over hun 'plaats'. De menu's staan op uitgeknipte en gevouwen gele taxi's (gemaakt met folidy op de Ipad). De dj zal ook voor een paar typische New Yorkse liedjes zorgen. Wij zijn vooral voor subtiele verwijzingen gegaan, je hebt inderdaad genoeg keuze om het thema echt voluit in te kleden!Veel succes!!!
Allemaal al superhard bedankt voor jullie inspiratie !!!
Hey Lien, moest je het zien zitten om jullie creaties eens door te mailen... Casteelslaura @gmail.com. Wij hadden eventueel gedacht om met kleine speelgoed yellow cabs te tafelindeling te doen maar vinden de autootjes nergens aan een betaalbare prijs... En als we het vinden is het out of stock :-(
Dag Laura,de mail is verstuurd! Veel succes!
Liedjes met NY in om de gasten en de suite naar de tafels te begeleiden?
Super leuk thema,we zijn pas aan onze voorbereidingen begonnen maar een thema hebben we nog niet dus alle ideetjes zijn welkom.Check zeker pinterest hier vind je veel inspiratie van over de hele wereld.